طالع بینی امروز / 11 تیر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز هدف شما غرق کردن شریک زندگیتان در احساس آرامش و خوشبختی خواهد بود. هیچ دلیلی هم وجود ندارد که نخواهید چنین کاری کنید، هم رابطه تان در وضعیت خوبی است و هم این که در چنین روز زیبایی هیچ چیزی بهتر از عشق ورزیدن نیست. فقط مواظب باشید که در حرکات رمانتیک خود زیاده وری نکنید، زیرا ممکن است این کار شما باعث شود احساساتتان غیر واقعی به نظر برسند. شاید امروز وقتی جلوی آینه می ایستید احساس کنید که سنتان دارد بالا می رود و دیدن چند چین و چروک جدید در صورتتان یا یکی دو تار موی سفید جدید روحیه تان را کمی بهم بریزد، اما فراموش نکنید که سن فقط یک عدد است و می توان از تمام مراحل زندگی لذت برد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهدافکار مثبت می توانند بیش از هر چیز دیگری ترغیب کننده باشند، اما امروز ممکن است در این مثبت نگری زیاد روی کنید. اگر خوش بینی کورکورانه نشان دهید، دیگران حس خواهند کرد که قدرت تشخیص حقایق را ندارید، در نتیجه دیگر باورتان نمی کنند. پس سعی کنید واقعیت ها را فراموش نکنید و حقایق را در ذکر جزییات لحاظ کنید. درست است که همه دوست دارند خبر خوش بشنوند، اما مهم تر این است که واقعیت را بدانند. لحن تان را نرم تر کنید تا دیگران مجبور نشوند وقتی صحبت می کنید گوش های شان را بگیرند و سعی کنند حرف های تان را نشنوند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است شما یک دوست و پشتیبان توانا داشته باشید که به خاطر شما کار می‌کند، و ممکن است حتی تا الان این موضوع را متوجه نشده باشید. افرد دیگر وقتی پنهانی از شما حمایت می‌کنند می‌توانند خیلی برایتان مفید باشند. وقتتان را برای فهمیدن اینکه فرشته نجات شما چه کسی است هدر ندهید، فقط خودتان را برای خبرهای خوبی که در راه است آماده کنید و با روی خوش پذیرای آنها باشید. به نظر می رسد که سرشار از انرژی هستید و زبان تان هم کمی تند و تیز شده است، اما نباید به دیگران نیش و کنایه بزنید. حواس تان باشد که صریح برخورد نکنید، حداقل قبل از این که حرفی بزنید به آن فکر کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دست از نگرانی در مورد این که شاید به اندازه کافی با استعداد نباشید بردارید و سعی کنید از قدرت خلاقیت خود استفاده کنید. اگر در جستجوی عشق هستید چشم هایتان را خوب باز کنید زیرا عشق زندگیتان به احتمال زیاد همین دور و برها خواهد بود. چشمانتان را از روی کتاب های عاشقانه بلند کنید و در دنیای واقعی به دنبال عشق بگردید. آن شریک بی نظیری که در جستجویش هستید می تواند هر یک از همین آدم هایی باشد که در اطرافتان هستند و هر روز با آنها در تماس هستید، در انتظار رسیدن شاهزاده ای با اسب سفید نباشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد حالا که به نقطه ی حساس یک رابطه نزدیک شده اید، به نظر می رسد که احساسات حاکم بر این رابطه به تدریج رنگ می بازند. ممکن است افکار منفی ناگهان هجوم بیاورند و بعد فروکش کنند، اما سکوتی که حس می کنید به این معنی نیست که همه چیز خوب پیش می رود. جلوی خشم تان را بگیرید تا چیزی نگویید که بعد پشیمان شوید. تا زمانی که بر خودتان مسلط نشده اید باید این انرژی های پر جوش و خروش را از اطراف تان دور کنید. راه حلی که به شما توصیه می شود بسیار ساده است، فقط این که رویکردتان را تغییر دهید و به صدای قب تان گوش کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد سیاره بخت شما یعنی ژوپیتر شاید خیلی بزرگ باشد، اما نمی‌تواند با خورشید مقابله کند، هر دوی آنها به سمت خانه‌های شما پیش می‌آیند. ممکن است شما در نظر داشته باشید سرمایه ‌گذاری تازه‌ای داشته باشید یا به عبارت دیگر حسابهای خود را دوباره سازماندهی کنید. اگر شما در حال معامله کردن هستید یا با شریک مالی جدیدی وارد مباحثه می‌شوید، آگاه باشید که واقعاً شما بهتر از آنها می‌توانید همه چیز را به وضوح ببنید. اگر امکان دارد، تا موقعی که دید شما واقع بینانه‌تر شود صبر کنید. اگرچه دوست دارید در میان دوستان تان باشید و لذت ببرید، اما شرایط طوری رقم خورده که باید از جمع خارج شوید و پیشاپیش همه حرکت کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز شما دچار توهم شده اید! شما در اطراف خود چیزهایی می بینید که در واقع اصلا وجود ندارند! مثلا ممکن است که دیگران دارند به شما دروغ می گویند و سعی دارند چیزی را از شما مخفی نگه دارند و یا حتی بدتر از آن، دارند به شما خیانت می کنند. همچنین ممکن است در رابطه با احساسات خود نسبت به دیگران دچار اشتباه شوید. در هر صورت این توهمات هر چه که باشند آنچه اهمیت دارد این است که در مورد افکار و نگرانی ها خود با طرف مقابلتان صحبت کرده و خیال خودتان را راحت کنید. با این کار خواهید توانست با خیال راحت از روز تعطیل خود لذت ببرید و بی این که نگران چیزی باشید وقتتان را با عزیزان خود بگذرانید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد معمولاً سعی می کنید افکار خلاقانه ای را که در سر دارید با دیگران در میان بگذارید، اما امروز این قدر انرژی مثبت در اطراف تان جریان دارد که نمی دانید چه وقت باید دست از حرف زدن بکشید. آن قدر اعتماد به نفس تان بالا رفته که ممکن است نزدیک ترین دوستان را با گستاخی برنجانید. باید بدانید که در حال حاضر هرچه می گویید مهم تر از آن چه در واقعیت هست به نظر می رسد. به جای این که به خودتان مغرور شوید بهتر است کمی فروتنی نشان دهید. همه ی این ماجراها را برای روز دیگری بگذارید!

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد پس از ناراحتی ها و حال و هوای افسرده ای که چند هفته گذشته شما را در بر گرفته بود، امروز خوشحال و سر حال هستید و دارید با بیخیالی در دریای خیالات خود شنا می کنید. دیگران در چنین شرایطی نمی توانند احساسات و افکار واقعی شما را به راحتی ببینند و قادر هستید هر چهره ای که دلتان بخواهد از خودتان به نمایش بگذارید و هر آنچه دوست داشته باشید را از آنها مخفی نگه دارید. خوشبختانه تصمیماتی که پیش از این گرفته بودید بالاخره دارند نتیجه می دهند و امروز شما می توانید اولین نشانه های موفقیت را ببینید. امروز عاشق شدن برای شما بسیار آسان خواهد بود و احساسات خود را هم خیلی خوب می توانید به زبان بیاورید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز برای خریدهای بزرگ و یا بستن هر گونه قراردادی روز خوبی محسوب نمی شود. اشکالی ندارد اگر این تصمیم خود را مورد بررسی قرار داده و در مورد آن فکر کنید، اما عملی کردن آن را حداقل تا فردا به تاخیر بیندازید. به شما توصیه می کنیم که در مورد خرید و یا سرمایه گذاری هر چقدر هم که پیشنهادها و موقعیت های وسوسه انگیزی در برابرتان قرار گرفتند حتی تا مرحله مذاکره هم پیش نروید. تا جایی که می توانید از پول هایتان نگهداری کرده و ولخرجی نکنید، حتی وقتی به سوپرمارکت می روید هم فقط چیزهای ضروری را بخرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مطمئناً اگر کسی به شما زخم زبان بزند خوشحال نمی شوید، اما معمولاً سعی می کنید که در جواب از خودتان دفاع کنید. نکته این جاست که امروز به راحتی نمی توانید از این سپر دفاعی استفاده کنید. گاهی اوقات بهتر است خشم تان را پنهان کنید و رد شوید. به خاطر داشته باشید که این حرکت شما به معنی بزدلی یا ضعیف بودن نیست، بلکه نشانه ی دانایی شماست. اگر خشم بگیرید، فقط همه چیز پیچیده تر خواهد شد و دیگر چیزی تحت فرمان تان نخواهد بود. برای لذت بردن از یک روز تعطیل مجبور نیستید لزوما پول زیادی خرج کنید، یک دورهمی دوستانه، بازی با یچه ها یا رفتن به پارک محلتان هم می تواند حالتان را خوب کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد پیش بینی می شود که امروز برای شما روز فوق العاده ای باشد. شما می توانید با تکیه به شرایط کیهانی امروز اعتماد به نفس خود را که طی چند روز گذشته به شدت آسیب دیده است، باری دیگر به دست بیاورید. آن نیروی جذب کننده و تأثیرگذار درون شما باری دیگر زنده شده و برنده شدن آن هم قطعی است. از این نیروی درونی خود بیشترین بهره ممکن را ببرید، اما مواظب هم باشید که زیاده روی نکنید. شاید در مورد بعضی از کارهایتان با مشکلاتی مواجه باشید و تا بیایید یک جای کار را درست کنید یک جای دیگر آن خراب شود. به سادگی از میدان به در نشوید، اما بیش از حد هم سخت گیری نکنید و بگذارید کارها روند طبیعی خود را حفظ کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟