خیلی استرس داشتم ، باورم نمی‌شد مالک روبرویم ایستاده!/ روایت الناز ملک از بازی مقابل جواد عزتی

الناز ملک یا آیسان سریال سقوط، بازیگر جوان ایرانی است که به تازگی بدلیل حضور موفق در سریال های نمایش خانگی، موفق به کسب محبوبیت و توجه مخاطبان فضای مجازی گشته. الناز ملک یکی از چهره های جوان و آینده دار سینمای ایران است که به تازگی در سریال نمایش خانگی سقوط ایفای نقش نموده است. الناز ملک متولد دهه هفتاد است و تا کنون اطلاعات زیادی در مورد خانواده اش منتشر نشده است.

الناز ملک در زخم‌ کاری 3

سریال زخم کاری، انتقام به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در ژانر درام و خانوادگی است که در آن الناز ملک نقش سیما را در کنار جواد عزتی ، رعنا آزادی ور ، کامبیز دیرباز ، مهراوه شریفی نیا ، سیدجواد هاشمی، الهه حصاری و...به تصویر می کشد. در سومین فصل زخم کاری سیما همسر دوم شفاعت( مهران غفوریان ) با از دست دادن همسر و فرزند خوانده‌ هایش به انبار باروت و یکی از خونخواهان تبدیل شده و با مالک(جواد عزتی) همدست می شود و به تقابل با طلوعی می پردازد.

الناز ملک در زخم کاری 3

الناز ملک در سریال زخم کاری انتقام/ عکس از فتاح ذی نوری

الناز ملک در زخم کاری 2

الناز ملک در زخم کاری 2 نقش سیما یکی از زنان جاه‌طلب و شخصیت‌های متفاوت و جذاب را ایفا نمود، او همسر دوم شفاعت(مهران غفوریان) در قامت زن بابای جوان و دلسوز مراقب خانواده به خصوص فرزندان شوهرش شیدا و شهریار بود، نقطه اوج بازی الناز ملک در فصل دوم زخم کاری را در قسمت دوازدهم با از دست دادن همسرش و نابود شدن دخترخوانده‌اش شاهد بودیم.

الناز ملک در زخم کاری 2

الناز ملک در زخم کاری 2/ عکس از فتاح ذی نوری

کدخبر: 1045620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی