متن های زیبا درباره فصل بهار + فیلم

به گزارش رکنا، در این مطلب گزیده ای از متن ها و جملات کوتاه و بسیار زیبا با موضوع فصل بهار را آماده کرده ایم. فصلی که سرآغار سال جدید است و باعث نو شدن همه چیز می شود. این فصل جشن طبیعت است، زیرا طبیعت مرده در این فصل جان دوباره می گیرد و درختان و گل ها لباس ها و برگ های نو و رنگارنگ خود را مجددا به تن می کنند و زیبایی خود را به رخ می کشند. با شروع این فصل درختان که در فصل زمستان به طور کامل مرده بودند، مجدد زنده و سبز پوش می شوند. برای ما ایرانیان هم فصل بهار نماد تحولی جدید و شروعی دوباره می باشد؛ به همین منظور متن هایی زیبا در مورد این فصل جمع آوری کرده ایم؛ برای مطالعه مجموعه تکست و متن در مورد فصل بهار در ادامه با ما همراه باشید.

با نفس‌های اول بهار، زمین دوباره خود را با نوید زندگی نو می‌آراید. گل‌ها زمزمه‌ی عشق را در گوش باد می‌خوانند و درختان، سبزینه‌ی امید را به رقص درمی‌آورند.

آبشار زیبای لاتون

شروع بهار، یادآور این حقیقت ساده و زیباست که پس از هر زمستان سرد و تاریک، روزهایی پر از نور و گرما در انتظار ماست. بهار، فصل تازه‌سازی دل‌ها و جان‌ها.

منظره بهاری

نگاه کن، چطور شکوفه‌ها با خنده به استقبال بهار می‌روند! درختان دست‌ها را به هم می‌دهند و برای ما می‌رقصند. بیا تو هم کفش‌های رقص به پا کن و با باد و برگ‌ها همراه شو.

منظره بهاری

بهار، همچون نقاشی است که با دست‌های ظریف طبیعت خلق می‌شود. هر گل، هر برگ، یک ضربه قلم است بر بوم زمین، دعوتی به زندگی، شادی، و سپاسگزاری از هستی.

منظره بهاری

در شروع بهار، زمین از خواب زمستانی برمی‌خیزد و دنیا را با لطافت رنگ‌ها و عطرهای دل‌انگیز خود پر می‌کند. این فصل، یادآور این است که زیبایی، در هر گوشه‌ای از این جهان نهفته است و منتظر نگاهی تازه است.

نماهنگ زیبا و پر انرژی از طبیعت بهاری جنگل آمازون

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی

به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی

شعر از حافظ شیرازی

آثار باستانی

بهار ؛

می تواند نام تو باشد

وقتی

که در همهمه یِ سبزِ دلم

دوستت دارم هایت

شکوفه می زنند

هفت سین

شراره های نور خواهد درخشید

غم کوله بارش را خواهد بست،

زخم ها بهبود می یابند

در دستان بهار سبز خواهیم شد.

کدخبر: 981614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟