آغاز واردات خودروهای هیبریدی به منطقه آزاد اروند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند ، علی زارعی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این سازمان خبر واردات خودروهای هیبریدی به منطقه آزاد اروند را به شهروندان آبادان و خرمشهر داد و گفت: پیرو مصوبات اخیر هیئت دولت در سال گذشته، در راستای خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان های آبادان و خرمشهر ، ابلاغیه ای از سوی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور صادر شد که طی آن، شهروندان محترم می توانند اقدام به واردات خودروی هیبریدی نمایند.

زارعی در ادامه این خبر افزود: طبق ابلاغیه صادره از سوی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، کلیه متقاضیان و اشخاص حقوقی واجد شرایط می توانند واردات خودروهای هیبریدی با حجم کمتر از ٢٥٠٠ سی سی و ارزش حداکثر ٤٠ هزار دلار از محل سپرده ارزی خود آغاز نمایند.

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر در حدود ٤٥ هزار خودروی پلاک منطقه آزاد اروند در حال تردد هستند، این اقدام ، نوید بخش جهش در توسعه بازار رقابت و خدمت رسانی به مردم شریف آبادان و خرمشهر است و امیدواریم با آغاز فرآیند واردات خودورهای مذکور، شاهد حرکت به سوی بازاری جدید و فعال در حوزه حمل و نقل زمینی و خدمات رفاهی حمل و نقل نوین در منطقه باشیم.

علی زارعی در خصوص شرایط لازم برای واردات اینگونه خودورها به اروند گفت: این سازمان آمادگی ارائه خدمات به متقاضیانی که الزمات قانونی از قبیل افتتاح سپرده ارزی، ثبت آماری، دریافت تاییدیه استاندارد و ضوابط آلایندگی را دارند ارائه دهد که شهروندان محترم در چارچوب این شرایط می توانند اقدام به واردات نمایند.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند افزود: شایان ذکر است که قبل از ابلاغ مصوبه مذکور فرآیند واردات خودروهایی از قبیل کامیون، ون، اتوبوس، مینی بوس و وانت های دو کابین و تک کابین هایلوکس به منطقه آزاد اروند نیز عملیاتی گردیده بود.

زارعی در پایان خاطر نشان کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به مدیریت بهبود کسب و کار و توسعه رقابت این سازمان مراجعه نمایند. 

کدخبر: 1015644 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟