این مردان  دختران باکره را می فروختند ! +عکس ها

به گزارش رکنا، دو مرد در پنیسلوانیا به اتهام آزار جنسی دختران زیر سن قانونی و تهیه فیلم و عکس های ناجور از آن ها دستگیر شدند.

کلکسیون/باکره/خرید و فروش

طبق گزارش پلیس، متهم لارنس جمینسون 59 ساله به همراه دوست صمیمی اش کریستوفر بران 27 ساله بزرگترین کالکشن عکس و فیلم های مستهجن از دختران نوجوان و خردسال را داشتند که با تهیه و توزیع آن ها اخاذی و کسب درآمد می کردند.

آن ها ابتدا این کار خود را با خرید و فروش زنان روسپی شروع کردند و بعد از مدتی متوجه شدند که با خرید و فروش دختران باکره می توانند پول زیادی به دست بیاوردند به همین منظور با دزدیدن و سواستفاده از دختران توانستند بزرگترین کلکسیون پورنوگرافی دختران باکره را تشکیل بدهند.

این 2 متجاوز  پس از چندسال خرید و فروش و تجاوز های مکرر به دختران باکره در دام پلیس  گرفتار شدند.

آن ها قربانیان خود را تهدید به مرگ و اسیدپاشی می کردند و می گفتند که اگر کسی از ماجرا خبردار شود عکس و فیلم های ناجورشان را در فضای مجازی پخش می کنند و با پاشیدن اسید روی صورتشان آن ها را برای همیشه از زندگی ساقط می کنند.

برخی از قربانیان با مراجعه پنهانی به اداره پلیس با شکایت گفتند که دو مرد متجاوز به بهانه های گوناگون آن ها را بعد از تجاوز وادار به همخوابی می کردند و اگر آن ها خواسته های این دو مرد را برآورده نمی کردند با پخش عکس هایشان آن ها را در فضای مجازی به نام زنان فاحشه نشان می دادند.

افسرپرونده پس از ثبت اظهارات و شکایات قربانیان تحقیق خود را مبنی بر دستگیری 2 مرد آغاز کرد که ماموران پلیس پس از چند ماه تعقیب و گریز، لارنس و کریستوفر را در یک خانه فساد دستگیر کردند.

افسرپرونده پس از ثبت اظهارات قربانیان و گزارش کارهای شنیع این دو مرد، آن ها را برای اجرای حکم قانونی به دادگاه منتقل کرد.

طبق رای هیئت منصفه پنیسلوانیا، لارنس جمینسون و کریستوفر بران به حبس ابد محکوم شدند.

 

 



وبگردی