این مرد معروف به ببر سیاه خطرناک ترین تبهکار کاشمر است / از قتل تا گروگانگیری یک زن و کودک  + عکس و جزییات

به گزارش رکنا ، این متهم ۴۳ساله که از 10 مرداد گذشته و در پی ماجرای هولناک گروگانگیری مسلحانه مرگبار،تحت تعقیب پلیس قرارگرفته بود،در حالی با دستورهای ویژه قضایی و رصدهای اطلاعاتی در شهرستان عباس آباد از توابع استان مازندران به دام افتاد که دیگر اعضای باند مخوف وی، در عملیات های جداگانه نیروهای انتظامی و امنیتی دستگیر شده بودند. ازسوی دیگر با توجه به جرایم وحشتناک این متهم فراری و احتمال وقوع جرایم مسلحانه جبران ناپذیر دیگر،عملیات دستگیری وی با صدور دستورهای ویژه ای ازسوی مقامات قضایی کاشمر همراه شد. 

با انتقال متهم مذکور به دادسرای عمومی و انقلاب کاشمر،تحقیقات قضایی توسط قاضی مرتضی نوری(بازپرس ویژه قتل عمد)آغاز و مشخص شد برخی از افرادی که به بهانه های مختلف هدف شکنجه های هولناک «ببرسیاه»قرارگرفته اند، به دلیل ترس از وی، جرئت نکرده اند به قانون پناه ببرند و شکایتی را در دستگاه قضایی مطرح کنند. درهمین حال بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب کاشمر با تایید تفهیم اتهام «محارب»به متهم یاد شده گفت:با حمایت ها و دستورهای قاطع حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده(دادستان عمومی و انقلاب کاشمر)تحقیقات ​​​​​​​گسترده ای درباره اتهامات گوناگون اعضای باند قتل و گروگانگیری و افراد مرتبط با آنان در دادسرا شروع شده است. قاضی مرتضی نوری با اشاره به اتهامات سرکرده این باند مخوف گفت:پرونده مذکور در مرحله تحقیقات مقدماتی قراردارد اما تاکنون اتهاماتی مانند «محاربه»، قتل عمدی مرد مسلمان، ایراد ضرب و جرح عمدی، حمل ونگهداری سلاح جنگی وآدم ربایی با وسیله نقلیه و... تفهیم شده است.بازپرس این پرونده جنایی تصریح کرد:بررسی های اولیه که به صورت میدانی در محل وقوع جرم صورت گرفت،بیانگر آن بود که متهم مذکور هنگام گروگانگیری یک زن و کودک ۱۰ساله، حدود۱۳گلوله نیز به سوی اهالی محل و شهروندان شلیک کرده است تا با ایجاد رعب و وحشت،مسیر فرارخود را باز کند.وی خاطر نشان کرد:اقدامات مجرمانه این متهم بسیار گسترده است که نیاز به تحقیقات ویژه و دقت نظرهای قضایی دارد. بنابراین بررسی های تخصصی با تاکید مقامات قضایی در این پرونده وارد مرحله جدیدی شده است و به زودی بازسازی صحنه قتل و گروگانگیری نیز در حضور دادستان کاشمر انجام می شود.در خور یادآوری است:

«عباس-ح»معروف به «ببرسیاه»مرداد گذشته و زمانی که در مرخصی از زندان به سر می برد به منزل مادر همسر صیغه ای اش رفت و با شلیک گلوله جوانی به نام ابوذر  رزقی را به قتل رساند و سپس با مجروح کردن مادر زنش،همسر مقتول و کودک ۱۰ساله همسر صیغه ای خودش را به گروگان گرفت اما با تدابیر ویژه مقامات قضایی کاشمر و فرماندهان انتظامی،گروگان ها آزاد شدند و همه متهمان و مرتبطان این پرونده نیز به دام افتادند.

سید خلیل سجادپور

 

کدخبر: 1049945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی