فیلم تعقیب و گریز پلیس با موبایل قاپان سابقه دار

به گزارش رکنا، سرهنگ " صادق ضرونی " سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: پیرو اجرای طرح ارتقا ا منیت اجتماعی و مبارزه با سارقان موبایل قاپ، تیم عملیات 101  تجریش در حین گشت زنی  در اتوبان امام علی یک دستگاه موتور سیکلت به همراه دو راکب و ترک نشین که در حال سرقت موبایل  شهروندان بودند را مشاهده کردند و جهت دستگیری آن ها اقدام کردند. 

وی گفت: متهمان با رویت ماموران بلافاصله اقدام به فرار در خلاف جهت اتوبان و بدون توجه به دستورات پلیس از محل متواری و پس از مدتی تعقیب و گریز با ایجاد طرح مهار و قانون به کار گیری سلاح ، موفق به متوقف کردن موتورسیکلت شدند و یکی از متهمان از سمت پای چپ خود مورد اصابت گلوله قرار گرفت و متهم دیگر زمینگیر و دستگیر شد. در بازرسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح سرد، یک عدد اسپری اشک آور و یک دستگاه تلفن همراه که به تازگی به سرقت رفته بود کشف شد. 

سرهنگ ضرونی خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان 17 و 25 ساله، دارای سابقه سرقت بوده و به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد .عوامل کلانتری موفق به شناسایی پنج نفر از شکات شدند و شناسایی مالخر و دیگر شکات پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد. 

همچنین سرهنگ صادق ضرونی توصیه نمود: سارقان خودروهایی که شیشه آن ها پایین می باشد و  افرادی را که در حال مکالمه با تلفن همراه خود هستند تحت نظر داشته و در یک زمان مناسب اقدام به سرقت تلفن همراه آن ها می کنند، لذا شهروندان تا حد امکان ازاستفاده از تلفن همراه در معابر شلوغ و پر تردد پرهیز کنند و نسبت به اطراف خود هوشیار باشند

کدخبر: 1049926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟