تقویت همکاری پلیس راهور و اورژانس گامی مؤثر در کاهش جانباختگان و مصدومین جاده‌ای

به گزارش رکنا، در این دیدار، سردار تیمور حسینی ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارزنده سازمان اورژانس، گفت: هفته فراجا فرصتی برای تجلیل از همکاری‌های مستمر و ارزشمند بین پلیس راهور و اورژانس در راستای خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای ایمنی جاده‌ها است. تلاش‌های مشترک ما در شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز و امدادرسانی سریع به حادثه‌دیدگان نقش بسزایی در کاهش تلفات جاده‌ای داشته است.

وی همچنین به مشکلات جزئی در توسعه ناوگان آمبولانس کشور اشاره کرد و افزود: برخی از موانع توسعه ناوگان آمبولانس به پلیس راهور مرتبط بود که در اولین فرصت این موانع را برطرف خواهیم کرد تا شاهد نوسازی کامل ناوگان اورژانس باشیم. ما دو سازمانی هستیم که مأموریت‌های ما اساساً خودرو محور است و خودرو نقشی تعیین‌کننده در کیفیت مأموریت‌ها دارد. با پیگیری‌های دولت محترم در سال 1403 بخش عمده‌ای از ناوگان نوسازی خواهد شد.

سردار حسینی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به طرح زمستانی، ابراز امیدواری کرد که همه بخش‌ها بتوانند به نحو شایسته در این طرح مشارکت کنند. وی افزود: اگرچه آمار پزشکی قانونی نشان از کاهش جانباختگان دارد، اما متأسفانه با افزایش مصدومان مواجه هستیم. امیدواریم با همکاری همه مجموعه‌های بهداشتی از جمله اورژانس، شاهد کاهش مصدومان و جانباختگان باشیم و خدمات ویژه‌تری به نیازمندان ارائه شود.

کدخبر: 1049107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟