موبایل های محله جوادیه تهران را این مرد می قاپید + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ "حسین مافی" سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 117 جوادیه مبنی بر سرقت تلفن همراهش توسط یک  موتورسوار، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی گفت: ماموران پلیس با بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته در محل سرقت موفق به شناسایی مشخصات ظاهری سارق شدند و با در اختیار قرار دادن تصاویر سارق به واحد های گشت خودرویی و موتورسوار موفق به شناسایی متهم و همچنین مشخصات موتور سیکلتی که با آن تردد می کند شدند و مشخص شد که موتور سیکلت  سابقه ثبت سرقت دارد.

سر کلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت با گشت زنی های  هدفمند متهم  حین پرسه زنی با موتورسیکلت سرقتی شناسایی شد بیان کرد: سارق با مشاهده ماموران پلیس اقدام به فرار که با تعقیب و گریز و ایجاد طرح مهار موفق به دستگیری وی شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از متهم یک قبضه سلاح سرد و 2 دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت کرده بود، کشف شد و متهم به 20 فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کرد.

وی افزود: تاکنون 10 نفر از شکات این سارق شناسایی شدند  و در پی جویی های انتظامی به دست آمد موتورسوار تکرو در تعدادی از سرقت با همکاری همدستش که ترک نشین موتورسیکلت بوده اقدام به سرقت نموده است.

سرهنگ مافی ضمن توصیه به شهروندان گفت: سارقان در پیاده رو ها و معابر شلوغ، افرادی را که در حال مکالمه با تلفن همراه خود هستند تحت نظر داشته و در یک زمان مناسب اقدام به سرقت تلفن آنها می کنند، لذا شهروندان تا حد امکان از استفاده از تلفن همراه در معابر شلوغ و پر تردد پرهیز کنند و نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و در هنگام استفاده از تلفن همراه در داخل خودرو حتما شیشه خودرو بالا باشد..

کدخبر: 1045393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟