انهدام باند 3 نفره سارقان خودرو

به گزارش رکنا،  سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره سرقت خودرو در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 135 آزادی، تیم عملیات کلانتری با حضور در محل وقوع سرقت و بررسی دوربین های مداربسته موفق به شناسایی هویت باند سه نفره سارقان شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تحقیقات بیشتر محل مخفیگاه سارقان کشف گردید و پس از اخذ دستور قضائی، ماموران به محل مخفیگاه مراجعه نموده و طی یک عملیات منسجم پلیسی، متهمان غافلگیر و دستگیر شدند.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهمان 45 تا 50 ساله بوده و در بازرسی از مخفیگاه آن ها خودرو پراید مسروقه، دو حلقه رینگ و لاستیک، 5 عدد جک خودرو، دو عدد کامپیوتر خودرو و ابزار آلات مخصوص سرقت کشف گردید.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: هر سه متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و محتویات خودرو و 10 فقره سرقت مشابه اعتراف نمودند و برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان به مقام قضائی معرفی شدند.

سرهنگ موسوی در پایان بیان داشت: خودرو خود را به لوازم ایمنی و جی پی اس مجهز نمایند تا در صورت وقوع این دست سرقت ها ردیابی آن راحت تر صورت پذیرد و در صورت وقوع هرگونه سرقت مراتب را به پلیس 110 گزارش دهند.

 

کدخبر: 1043224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟