6 قتل مسلحانه در درگیری هولناک در اهواز / 27 نفر به جان هم افتادند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه سیروس دریکوند رییس پلیس آگاهی استان خوزستان در تشریح جزئیات این خبر گفت : در پی وقوع درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای حومه شهرستان اهواز که منجر به قتل ۶ نفر از طرفین گردیده بود ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفته و بلافاصله رییس پلیس آگاهی استان در معیت عوامل اداره م با ج جنایی و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و ضمن محاصره روستا با همکاری عوامل انتظامی ،تعداد ۲۷ نفر از منازعین را دستگیر که با قرار صادره روانه زندان گردیدند .

وی افزود : متعاقبا و در جهت دستگیری تعدادی از عاملین اصلی قتل ها ، کارآگاهان پلیس آگاهی استان  با اقدامات فنی و بکارگیری منابع و مخبرین محلی تعداد ۵ نفر از عاملین اصلی درگیری مسلحانه را شناسایی و در چندین عملیات هماهنگ و غافلگیرانه همگی آنان را دستگیر نمودند .

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان در ادامه بیان داشت : متهمین دستگیر شده صراحتا به درگیری مسلحانه منجر به قتل به انگیزه اختلافات قبلی اعتراف و با قرار مناسب روانه زندان گردیدند .

کارآگاه دریکوند در خاتمه خاطر نشان کرد : از محل مخفی گاه آنها دو قبضه سلاح کلاشینکف و دو قبضه سلاح شکاری بکاررفته در درگیری و قتل از آنان کشف و ضبط گردید .

 

کدخبر: 1041942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟