به گزارش رکنا، سرهنگ محمد چراغ جانشین فرمانده انتظامی مشهد درخصوص دستگیری ۴ شرور در مشهد اظهار کرد: در پی شرارت‌های چند مرد جوان در محدوده کوی امیر، مراتب در دستور کار ماموران دایره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در یکی از گزارش‌های مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مشخص شد این افراد در پی اختلافات شخصی در خیابان ذوالفقار کوی امیر با استفاده از سلاح سرد و گرم با یکدیگر درگیر شدند و در پی شلیک سلاح ساچمه زن چند نفر از شهروندان از جمله ۲ فرد خردسال مصدوم شده اند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران دایره عملیات ویژه پس از شناسایی مخفیگاه این افراد شرور با هماهنگی مقام قضائی در عملیات‌های منسجم ۴ تن از عوامل اصلی را طی عملیات‌های مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ۲ قبضه سلاح گرم، ۴ قبضه چاقو و قمه و تعدادی چوب و چماق کشف کردند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح، نگهداری و توزیع موادمخدر و شرکت در نزاع‌های دسته جمعی از مهمترین اعمال مجرمانه این افراد شرور می‌باشد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد امنیت عمومی جامعه را خط قرمز پلیس اعلام کرد و خاطرنشان کرد: پلیس برای امنیت، آسایش و آرامش مردم با کسی تعارف ندارد و قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده است و اجازه جولان دادن به این گونه افراد را نخواهد داد.

کدخبر: 1022379 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟