مرد کرجی پس از قتل خونین زنش با قرص برنج خودکشی کرد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ حکمت اله شجاعی اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محله های شهرستان کرج بلافاصله اکیپی از عوامل اداره جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود:در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد مقتول با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است که شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار عوامل اداره جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی قرار گرفت.

‌شجاعی گفت: ماموران هویت مقتول را شناسایی و پس از تحقیقات صورت گرفته از خانواده مقتول مشخص شد وی مدتی است با همسرش اختلافاتی دارد و همین موضوع باعث شد ماموران به همسر مقتول مظنون شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان البررز گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم با همسر خود درگیر شده و پس از به قتل رساندن او از محل متواری شده که اقدامات برای دستگیری متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی گفت: در همین خصوص خبری مبنی بر خودکشی فردی با مشخصات متهم به پلیس آگاهی استان واصل و مشخص شد قاتل متواری بعد از قتل همسرش اقدام به خودکشی با مصرف قرص برنج کرده که توسط مردم به بیمارستان های کرج منتقل و در آنجا فوت کرده است.

‌شجاعی با بیان اینکه با خودکشی متهم پرونده نیز بسته شده است گفت:مهارت کنترل خشم در مواقع حساس و بهره مندی از مشاوران می تواند کمک شایانی از پیشگیری از بروز این چنین وقایع تلخی باشد.

کدخبر: 1016083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟