خانه تاریخی اصفهان ریزش کرد!/ کسی زیر آوار بود؟+فیلم

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرآتشیارمحمد شریعتی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار داشت: حادثه ریزش آوار مربوط به یک دیوار به طول حدود ۱۰ متر و ۹ متر ارتفاع مربوط به سرای حاج کریم در بازار بزرگ اصفهان، بازار نیم آور،به آتش‌نشانی اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام ماموران آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شماره ۹ و ۱۷ به محل حادثه گفت:خوشبختانه در این حادثه کسی زیر آوار نبود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: طبقه بالای این ساختمان به عنوان انبار پوشاک استفاده می‌شده است، پشت این ساختمان نیز کارگاه طلاسازی بوده است.

وی ادامه داد: سه روز پیش گزارشات مردمی مبنی بر قوس‌دار شدن دیوار به آتش‌نشانی گزارش شده بود و ماموران آتش‌نشانی نوار خطر را در موقعیت کشیده بودند و به بهره‌برداران توصیه شده بود که ساختمان را تخلیه کنند چرا که احتمال ریزش است.

شریعتی بیان کرد: نماینده شهرداری و میراث فرهنگی سه روز پیش در محل حضور پیدا کردند، ظهر امروز با توجه به لرزش‌های دیوار و ریزش دیوار ماموران اعزام شدند و مجدد کلیه عوامل مرتبط در محل حضور داشتند و اخطارهای لازم داده شده بود.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1006505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟