پیانوهای قاچاق به بازار نرسیدند

به گزارش رکنا،صبح امروز سرهنگ " سید علی میر احمدی " در مصاحبه گفت : در راستای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به بازار کشور با اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان و پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ محرز شد یک باند سازمان یافته قاچاق کالا قصد انتقال مقادیر زیادی پیانو از استان بوشهر به مرکز کشور را دارند .

وی در ادامه افزود : با انجام اقدامات تخصصی و استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی ، خودروی های شوتی که قصد انتقال این ادوات موسیقی را داشتند به همراه خودروهای راه پاک کن، اسکورت و انبار و خودروی مخصوص حمل و نقل ، شناسایی و با تشکیل تیم های عملیاتی مشترک ، 7 خودروی شوتی ، سه خودروی راه پاک کن و یک دستگاه خاور  که قصد انتقال ادوات موسیقی  و جابه جایی محموله های قاچاق به پایتخت ، توقیف شدند .

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد : در بازرسی از خودروهای شوتی تعداد 97 دستگاه پیانو فاقد مدارک لازم گمرکی و قاچاق کشف شد .

سرهنگ میر احمدی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بنا بر نظر کارشناسان 110 میلیارد ریال برآورد شده است، اذعان داشت : در این رابطه 9 نفر راننده خودروی شوتی یک نفر گرداننده باند ، یک نفر راننده خاور و یک نفر انبار دار دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شدند .

جانشین فرمانده انتظامی استان ضمن تقدیر از همکاری پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خاطر نشان کرد : استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استان ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه های تعریف شده ایست که نشان دهنده همدلی و هم پوشانی در امر مبارزه با قاچاق است .

کدخبر: 1000910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟