اصفهان فقط از 10 درصد ظرفیت ورزشی خود استفاده می‌کند!

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سیدمهدی صدری  در حاشیه گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان اصفهان با اعلام این مطلب افزود: با یک برنامه‌ریزی مطلوب و صحیح می‌توان همه ظرفیت‌ها را پای کار آورد و در راستای توسعه امور جوانان، ورزش همگانی و قهرمانی کوشا بود. همچنین سمن های جوانان در مبحث فرزندآوری و جوانی جمعیت نیز برنامه ریزی داشته باشند تا جامعه کم کم از ریل پیری جمعیت خارج شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان با بیان اینکه نزدیک به 76 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان داریم، تاکید کرد: ماده 27 اماکن ورزشی یکی از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان است، در راستای احداث و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی می‌توان از این ماده قانون (مشارکت در ساخت و تکمیل) بهره برد چراکه با توجه به اعتبارات قطره چکانی تکمیل همه پروژه‌ها در سطح کشور و استان بسیار سخت است.

وی با اشاره به ماده 88 اماکن ورزشی تاکید کرد: مسئولین ادارات ورزش و جوانان در سطح استان باید اماکنی که از طریق ماده 88 به اجاره رفته مورد بازدید و نظارت قرار دهند تا از تخریب و فرسودگی آن مکان جلوگیری شود، همچنین در این بین باید بر قیمت سانس‌ها نظارت داشته باشند تا بی دلیل شاهد افزایش قیمت نباشیم.

کدخبر: 1051768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟