قول ها به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی عملی شود/ لزوم تشکیل کمیته ورزش اصفهان در دولت سیزدهم!

به گزارش رکنا از اصفهان؛ محمدرضا جان‌نثاری در شورای ورزش و تربیت بدنی استان که با حضور جمعی از ورزشکاران المپیک و پارالمپیک اصفهان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: این شهید بزرگوار رزمنده بزرگ جبهه مقاومت بود که به دست شقی ترین و وحشی ترین افرادی که روی کره زمین راه می روند به شهادت رسید.

وی در خصوص دستور جلسه نشست در خصوص حمایت از ورزشکاران المپیک و پارالمپیک استان، عنوان کرد: شایسته نیست که بعضی وعده‌ها به ورزشکاران داده می‌شود اما عملیاتی نمی‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه بایستی ورود جدی‌تری به مسائل ورزشکاران استان می‌شد، اظهار کرد: در حوزه بانوان افتخارات ورزشی بسیاری داشتیم که از آنها به درستی استفاده نکردیم و این در شرایطی است که دشمنان ما از موضوع بانوان وارد شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: بایستی حوزه ورزش از نرمش روزانه افراد تا ورزش قهرمانی ملاک و مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: کمیته‌ای با حضور اداره کل ورزش و جوانان استان، ورزشکاران، معاون هماهنگی امور عمرانی، اقتصادی و سیاسی استانداری، نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع بزرگ استان و همه افرادی که می‌توانند در این راستا نقش‌آفرینی کنند تشکیل شود و امور ورزشکاران استان را آنگونه که شایسته آن هستند تسهیل کنند.

وی ادامه داد: ضروری است حداقل یک جلسهٔ این کمیته تا پایان دولت تشکیل شود و گزارش صحیحی از وضعیت ورزشکاران و شرایط آنان آماده و ارائه شود تا بتوان افق‌های کوتاه، میان و بلندمدت این کمیته را با اصولی راهبردی و عملیاتی دنبال کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: برای تقدیر از ورزشکاران المپیک و پارالمپیک اعزامی از اصفهان نیز اداره کل ورزش و جوانان استان پیشنهادات شایسته ارائه کنند تا با حمایت استانداری اصفهان به خوبی میزبان ورزشکاران استان باشیم.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: طرحی جهت تشویق کارکنان بالأخص بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان به انجام ورزش‌های همگانی برنامه‌ریزی شود تا بخشی از ساعات روز و هفته خود را به ورزش اختصاص دهند.

وی بیان کرد: در ساعات غیر اداری، امکانات ورزشیِ دستگاه‌های اجرایی استان با محوریت، مدیریت و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان در اختیار مردم قرار بگیرد‌.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن تأکید بر انجام ورزش همگانی برای آحاد جامعه، گفت: شهرداری‌های استان مکلف هستند امکان ورزش همگانی را در سراسر استان توسعه و گسترش دهند.

جان‌نثاری ضمن تأکید بر عدالت ورزشی با محوریت بانوان، ادامه داد: در شهرستان‌های استان شهرداری‌ها بایستی با رویکرد ورزشی به دنبال تأسیس و توسعه باغ بانوان باشند.

گفتنی است در پایان این نشست از ورزشکاران پارالمپیک استان تقدیر شد.

کدخبر: 1024939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟