تخصیص ۱۸ آمبولانس امدادی جدید به هلال احمر اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ بمانعلی یوسفی در آیین تخصیص ۱۸ آمبولانس امدادی جدید به هلال‌احمر اصفهان، با اشاره به شرایط استان اصفهان از دیدگاه وسعت و شرایط جغرافیایی، از اضافه‌شدن ۱۸ دستگاه خودرو آمبولانس امدادی جدید به ناوگان حمل‌ونقل هلال‌احمر استان خبر داد و گفت: مجموع تعداد آمبولانس‌ها و خودروهای نجات هلال‌احمر در استان ۸۰ دستگاه خواهد بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اصفهان گسترش تجهیزات این جمعیت به‌تناسب شرایط باید مدنظر قرار داشته باشد تا در مواقع بحرانی در دیگر مناطق کشور و حتی خارج از مرزها نیز کمک‌رسان حادثه‌دیدگان باشد.

وی با بیان اینکه ۳۳ شعبه و ۴۰۰ خانه هلال‌احمر و ۴۵ پایگاه امدادی شامل پایگاه‌های امداد جاده‌ای، کوهستانی، ساحلی و کویری در استان اصفهان فعال است که خودروهای امدادی جدید نیز پس از پلاک‌گذاری و تجهیزشدن به وسایل امدادی در پایگاه‌های امداد و نجات شهرستان‌ها شروع به فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به وجود ۴۵ پایگاه امدادی در استان گفت: به‌تناسب صعب العبور بودن، دسترسی به جاده‌های مواصلاتی و آمار حوادثی که در یک سال گذشته رخ‌داده، این خودروها تخصیص پیدا کرد تا بتوانیم سریع‌تر و باکیفیت بهتری به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1022461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟