مرکز تجاری ستاره جنوب بندرعباس آتش گرفت +عکس

فرجام دانش با اشاره به جزئیات وقوع آتش ‌سوزی در مجتمع تجاری ستاره جنوب، اظهار کرد:این حادثه درساعت 23و 56 دقیقه و پنج صدم ثانیه به مرکز 125 شهربندرعباس اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای آتش ‌نشانی در محل حاضر شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس اظهارکرد: گزارش واصله به آتش ‌سوزی، از وقوع حادثه در طبقه همکف ستاره جنوب حکایت داشت و بر این اساس ، کار اطفا آن انجام شد.
دانش ادامه داد: به منظور کنترل این حادثه و اطفاء حریق مورد نظر، تعداد 10 خودروی آتش‌نشانی از ایستگاه‌های مختلف به محل مورد نظر که دارای سابقه آتش‌سوزی نیز بوده است، اعزام شد.
وی اضافه کرد: برای حفظ نکات ایمنی و پیش‌بینی هر گونه حادثه دیگر ، ابتدا ساختمان به خصوص طبقات فوقانی ساختمان ستاره جنوب که مسکونی و اداری هستند ، تخلیه و به طور همزمان مهار آتش آغاز شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با اشاره به سایر جزئیات این حادثه ، خاطرنشان کرد: حریق از مغازه‌ای در طبقه همکف مجتمع تجاری ستاره جنوب (بازار طلافروش‌ها) آغاز شده بود که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی مهار شد.
دانش با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه بدون هیچ گونه تلفات جانی، مهار شده است ، گفت: عملیات اطفاء حریق در مدت زمان کوتاهی به پایان رسید و تنها ، دود در محل حادثه باقی مانده است.
مجتمع تجاری ستاره جنوب بندرعباس شامل یکی از پاساژهای مهم مرکز استان هرمزگان است که دارای بورس طلا و جواهرات و فروشگاه های تجاری، شهربازی و سینما است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 86564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟