شهردار منطقه 18: ​۱۴۸ پروژه توسعه محلی تکمیل و به بهره برداری رسید

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، محمد جواد خسروی با اشاره به این نکته که در نخستین تجربه از طرح من شهردارم ، تعداد ۴۹ عنوان پروژه تعریف و کارسازی و در تجربه بعدی این آمار به سه برابر افزایش یافته، اظهار کرد: با توجه به احصاء و اولویت بندی مطالبات شهروندان در این مرحله از طرح، عناوین پروژه ها در چهار حوزه خدمات شهری ومحیط زیست ، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی وفرهنگی و فنی وعمرانی تعریف و فاز اجرائی آنها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال آغاز شد.

وی ادامه داد : پایانه تاکسیرانی نعمت آباد ، بهسازی و مرمت آبنمای بوستانهای شاخص ، فاز دوم پیاده روسازی خیابان شریعتی ، توسعه فروشگاه های گلماند ، نوسازی وسائل بازی و تندرستی تعداد ۱۴ بوستان ، بهسازی تعداد ۵ بقعه شهدای گمنام ، توسعه امکانات ورزشی و رفاهی بوستان ورزش از این دست پروژه ها است.

به گفته این مقام مسئول ، مرمت و بهسازی روکش آسفالت معابر شاخص ، افزایش سرانه فضاهای بهداشتی در بوستانها ، توسعه پاتوق های محلی، نوسازی تعدادی از ساختمانهای سرای محلی ، تبدیل انهار معابر به کانیو و... بخش دیگری از این عنوان پروژه ها به شمار می رود. 

خسروی همچنین به تدابیر مدیریت شهری در نخستین تجربه از طرح من شهردارم نیز اشاره و یاد آور شد : تعداد ۴۹ عنوان پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۶۸۹ میلیارد ریال تکمیل و به مرحله بهره برداری رسید.

کدخبر: 1047006 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟