قانون کرونا برای شستشوی تخت خواب / روزانه با 50 میلیون سلول مرده به تخت می روید

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، به دلیل وجود کرونا ویروس ، همه ما بیش از هر زمان دیگری در مورد بهداشت شخصی فکر می کنیم . دیگر وقتی به خانه باز می گردیم تنها به شستن دست ها و بعضا پاها اکتفا نمی کنیم . بلکه موها را هم می شوئیم حتی هر روز به فکر تمیز کردن لباس ها و ماسک ها هستیم . شست و شو بخش بزرگی از زندگی ما را در بر گرفته است. اما اتاق خواب را باید در این روزها کرونایی هر چند وقت یکبار تمیز کنیم . قانون کرونا برای شستن ملافه ها چیست؟ در این مطلب می خوانید.

حقیقت این است که اگر از تعداد انگشت شماری از مردم سؤال کرده اید که چند مرتبه قبل از کرونا ویروس ، اتاق خواب و رختخواب خود را می شستند ، احتمالاً پاسخ های متفاوتی خواهید گرفت. برخی از افراد ممکن است هر هفته یک بار را بگویند، برخی هر دو هفته ، برخی حتی به چندین ماه یکبار تمیز کردن اتاق خواب و رختخواب خود نیز اعتراف می کنند.

اما قانون سخت و سریع کرونا برای تمیز کردن تخت خواب چیست؟ کرونا حتی قانون خاص خود را برای شستن دارد ؟ شستشوی ملافه قوانین جدیدی را پیدا کرده است .

آیا می دانید ، روزانه وقتی وارد تخت خواب می شوید با خود حدود 50 میلیون سلول مرده را همراه دارید که حاصل عرق ، آرایش ، لوسیون ها ، موها و هر چیز دیگری است  که در طول روز در جوارش بوده اید مثل گرده های گل و حیوانات خانگی ...پس حواستان باشد که زمان تمیز کردن تختخواب چه زمانی است و چگونه باید به سراغ تمیزی و پاکیزه کردن تخت خود بروید.

و اما قانون کرونا برای شستن ملافه ها این است که یک بار در هفته ملافه ها و بالش ها را بشویید. در صورت تعریق زیاد ، باید بیشتر آنها را شست و شو دهید. اگر پوست خشک دارید قبل از خواب از داروهای ضد آکنه استفاده کنید و همیشه صورت خود را شب ها بشویید . رو بالشی ها را در هفته بیش از یکبار بشوئید تا سلامت ایمن تری داشته باشید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 565522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟