آغاز طرح ترافیک پلیس راه کرمانشاه/ تمامی امکانات برای تردد روان زائران اربعین بسیج شدند

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سرهنگ عبدالحسین زارع، رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه، از آغاز طرح ترافیکی اربعین 1403 با استفاده از تمامی امکانات موجود خبر داد و اظهار کرد: این طرح به منظور مدیریت ترافیک سفرها، ارتقاء ایمنی تردد و کاهش سوانح رانندگی و تسهیل در عبور و مرور و ارائه خدمات مطلوب به زائران اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور تمام کارکنان و ناوگان خودرویی برای پوشش محورها، استفاده از تجهیزات ترافیکی، رسیدگی سریع به تصادفات، شرکت فعال در جلسات مختلف ستاد اربعین، اطلاع‌رسانی گسترده وضعیت راه‌ها و محدودیت‌های احتمالی تردد از مهم‌ترین تمهیدات پلیس‌راه استان در این طرح است.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه افزود: تیم‌های گشتی پلیس راه با حضور شبانه و استفاده از تجهیزات هوشمند کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی حمل مسافر، روان‌سازی ترافیک، اجرای محدودیت‌های تردد و برخورد با تخلفات اقدام خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سهم بالایی از زائران برای عزیمت به مرزهای خسروی و مهران به استان کرمانشاه سفر می‌کنند با افزایش حجم ترافیک مواجه خواهیم بود و به همین دلیل در ماه‌های اخیر تلاش شده ایمنی این محورها و سطح خدمات پلیسی، راهداری و امدادی ارتقاء یابد.

زارع یادآور شد: پلیس راه استان در طول این طرح آماده ارائه خدمات خود و زائران می‌توانند از طریق شماره تماس 110 و همچنین 08337224697 ستاد پلیس راه استان نیازهای ترافیکی خود را اعلام تا در کمترین زمان به آنان رسیدگی شود.

کدخبر: 1027181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟