اعزام 170 دستگاه اتوبوس به مرز خسروی

به گزارش رکنا از کرمانشاه، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه امروز 16 مردادماه در آئین بدرقه ناوگان اتوبوسرانی شامل 110 دستگاه اتوبوس از کرمانشاه و 60 دستگاه اتوبوس از شهرهای کرج و همدان برای جابجایی زائران در مرز خسروی، اظهار کرد: امروز ناوگان حمل‌ونقل در مرز خسروی، خدمات‌رسانی خود را به زائران آغاز خواهد کرد.

وی خدمت به زائران عبدالله‌الحسین (ع) را برتر و ارزشمندتر از انجام کارها برحسب وظیفه و اداری است توصیف کرد و افزود: مجموعه شهرداری کرمانشاه هر آنچه در توان دارد، با تمام وجود برای زائران و مهمانانی که شهر‌های استان کرمانشاه را برای مشرف شدن به عتبات عالیات در ایام اربعین انتخاب کرده‌اند، به‌کار خواهد بست.

شهردار کرمانشاه با اشاره به شهرت این استان در استقبال از زوار کربلای معلی، خاطرنشان کرد: پذیرایی از زوار امام حسین(ع) برای مردم کرمانشاه افتخار است. در واقع از قدیم، کرمانشاه به عنوان دوازده راه کربلا شناخته شده است.

وی با اشاره به رونق مرز خسروی، تأکید کرد: اربعین سال گذشته ۸۰۰ هزار نفر از مرز خسروی تردد داشتند که امسال پیش‌بینی تردد بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر شده است. بنابراین ما با تمام توان در خصوص حمل و نقل و جابه‌جایی زائران اقدام کرده و آن‌را به‌عنوان یک فرصت معنوی برای خدمت به زوار امام حسین(ع) در ایام اربعین در نظر می‌گیریم.

نوروزی با بیان آمادگی کامل برای جابه‌جایی زوار، تصریح کرد: در حال حاضر وسایل و همکاران آمادگی کامل برای جابه‌جایی زوار را دارند. امیداوریم امسال بتوانیم بهتر از گذشته خدمت‌رسانی کنیم.

حسین مسکنه/ کرمانشاه

کدخبر: 1026947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟