سپیده برای مرد کثیف نقشه ای کثیف تر داشت / 6 مرد کمین کرده بودند  +عکس

مردجوان وقتی از سایت فروش کالا، ۵۰‌ میلیون تومان خرید اینترنتی کرد نمی‌دانست در دام یک کلاهبردار گرفتار شده است.

مالباخته برای انتقامجویی از کلاهبردار، زنی را طعمه قرار داد و با ربودن این مرد او را تا یک قدمی مرگ برد. چند روز قبل مردی با سر و صورت خون‌آلود به یکی از کلانتری‌هارفت و مدعی شد که در دام 6 گروگانگیر خشن گرفتار شده است. او گفت: من اهل یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور هستم. چند روز پیش در محل کارم بودم که پیامکی از طریق تلگرام به‌دستم رسید.
دخترجوانی پیغام عاشقانه فرستاده بود و همین باعث آشنایی ما شد.مرد جوان ادامه داد: او می‌گفت که سپیده نام دارد و شماره مرا اتفاقی پیدا کرده است. چند روز پس از آشنایی‌مان در تلگرام خواست که همدیگر را ملاقات کنیم. من هم که به او علاقه‌مند شده‌ بودم، برای دیدنش راهی تهران شدم.محل قرار در یکی از خیابان‌های تهران بود و مرد جوان خوشحال از اینکه دختر مورعلاقه‌اش را خواهد دید راهی آنجا شد غافل از اینکه دام خطرناکی برایش پهن شده بود.
او ادامه داد: حدود ساعت14 بود که به محل قرار رسیدم. اما به جای دیدن سپیده با 6 مرد روبه‌رو شدم. آنها روی سرم ریختند و به زور مرا سوار خودروی آزرا کردند و گروگان گرفتند. آنها روی سرم گونی کشیدند و به سمت بیابان‌های اطراف تهران رفتند. در محلی خلوت به جانم افتادند و با چوب کتکم زدند طوری که در آن شرایط مرگ را به چشم دیدم. اما بخت با من یار بود که زنده ماندم.
طعمه‌ای به نام سپیده
با دستور قاضی پرونده   سپیده را دستگیر کرد او وقتی پیش روی قاضی جنایی تهران قرار گرفت گفت: مدتی قبل در مراسم جشن تولد یکی از دوستانم بودم که متوجه شدم نامزد دوستم ناراحت است. او می‌گفت که در دام یک کلاهبردار گرفتار شده و 50میلیون تومان سرمایه‌اش را از دست داده است. دوستم می‌گفت که به‌خاطر این اتفاق مراسم عروسی‌شان به سال آینده موکول شده و نامزدش به‌شدت دچار افسردگی شده است.
آن شب نامزد دوستم تعریف کرد که در یک سایت اینترنتی، 50میلیون کالا خریده اما فروشنده پولش را بالا کشیده است. مهدی می‌گفت که پس از این اتفاق به دادسرای جرایم رایانه‌ای رفته و شکایت کرده است اما هنوز ردی از متهم به‌دست نیامده و تنها سرنخ شماره موبایلی است که در سایت درج شده است. اما هرچه به آن زنگ می‌زند کسی پاسخگو نیست. آنجا بود که دلم به حال دوستم و نامزدش سوخت و تصمیم گرفتم به آنها کمک کنم.
سپیده ادامه داد: به مهدی گفتم شماره موبایل مرد کلاهبردار که در سایت ثبت شده را در اختیارم قرار دهد. پس از آن برای او پیغام عاشقانه فرستادم و از طریق تلگرام فریبش دادم و او را به تهران کشاندم. پس از آن موضوع را با مهدی درمیان گذاشتم و او به همراه دوستانش در محل قرار حاضر شد و من دیگر از ماجرایی که رخ داد خبر ندارم.
گروگان، منکر کلاهبرداری شد
با اظهارات سپیده، مرحله بعد تحقیق از گروگان بود تا مشخص شود ماجرا از چه قرار است. او در بازجویی‌ها درخصوص کلاهبرداری اینترنتی اظهار بی‌اطلاعی کرد و چنین گفت: من اصلا نمی‌دانم ماجرا از چه قرار است. سپیده با پیامک‌هایش فریبم داد و مرا به تهران کشاند. من اصلا خبر ندارم که شماره تلفن همراهم چطور برای کلاهبرداری در سایت درج شده است. من اصلا هیچ فعالیتی در زمینه خرید و فروش کالا در فضای مجازی ندارم و احتمالا کسی از شماره تلفن من سوءاستفاده کرده است.
روایت مالباخته
سومین نفری که باید تحت بازجویی قرار می‌گرفت، مهدی یعنی مالباخته‌ای بود که سرمایه‌اش را از دست داده بود. او گفت: چند روز پیش وقتی سپیده به من گفت که با شماره تلفن مرد کلاهبردار تماس گرفته و او را به پایتخت کشانده است، همراه دوستانم به محل قرار رفتیم. هیچ زور و اجباری در میان نبود. اینکه شاکی گفته مرا ربودند و کتک زدند دروغ است.
او کلاهبرداری بیش نیست که وقتی متوجه شده رودست خورده، ‌خودزنی کرده و به دروغ قضیه گروگانگیری را مطرح کرده است. ما آن روز با او به سمت دفترکار یکی از دوستانم رفتیم و درخصوص برگرداندن پولم صحبت کردیم و او هم قول داد که پولم را برگرداند.

پرونده این اتفاق به مرحله صدور قرار مجرمیت رسیده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزییات کلاهبرداری میلیاردی از مربی مشهور لیگ برتر ایران + عکس

فوری / نخستین عکس ها از ۶ دختر و پسر بچه گمشده گرمساری بعد از پیدا شدن + تصاویر

وحشتناک / پسر دانشجو سگی را از پشت بام یک برج به پایین پرت کرد +عکس های دلخراش

پدرام شراره را به خانه اش برد و 4 نفره او را آزار دادند / فردای شب بله برون رخ داد

سپیده برای مرد کثیف نقشه ای کثیف تر داشت / 6 مرد کمین کرده بودند +عکس

دستور کشتن سگ ها در آبادان صادر شد / سگ آزار خوزستانی هنوز دستگیر نشده است

دست راست ابوبکر بغدادی قطع شد + عکس

فوری /پیدا شدن ۶ دختر و پسر بچه گمشده گرمساری + عکس و جزییات

تصاویر حضور دزد مسلح در بانک‌های مشهد/ چگونه همه را نشانه رفتم+عکس ها

تصمیم شوم فائزه 16 ساله از خانواده ثروتمند با سعید چه بود؟

دختر بچه 4 ساله گمشده با دودست قطع شده پیدا شد! / یک واقعه تلخ

درخواست عجیب طلاق 6 روز پس از زندگی به خاطر مسواک نزدن داماد کرجی! + عکس

فیلم لحظه فرار قاچاقچی از ایست و بازرسی / او پلیس را زیر گرفت!

مرده‌ای که از خانه اش در مشهد فرار کرد! / او عروس 17 ساله بود

مرد آدمخوار با خون مرد کشاورز نقاشی کشید! + عکس 16+

مرد بی رحم سر دختر 2 ساله اش را برید و برای همسرش فرستاد! + عکس

فرار 2 دزد با خودروی پلیس تهران + عکساین 2 دزد خوش تیپ را می شناسید؟ / به پلیس تهران خبر بدهید + عکس

دردسر شنا نکردن با پسرهای پولدار در یک استخر برای دو دختر 12 و 14 ساله!

کدخبر: 88435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟