فرمانده انتظامی شهرستان "نکا" از شناسایی و دستگیری سارق مسلح قبل از ارتکاب به جرم با زیرکی یک شهروند و هوشیاری ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ "هادی نصیری" با اعلام این خبر افزود: در پی تماس یکی از شهروندان با با پلیس Police 110 مبنی بر حضور سارقی که قصد سرقت Stealing از وی را دارد، بلافاصله ماموران گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در صحنه و تحقیقات از شهروند مورد نظر دریافتند، این فرد که برای فروش طلا به طلا فروشی رفته بود بعد از فروش و دریافت پول حین خروج از مغازه به فردی ناشناس که در حال تعقیب وی بود، مظنون شد و سریعا موضوع را به پلیس 110 اطلاع داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، خاطر نشان کرد:ماموران پلیس با دریافت مشخصات فرد مظنون، این فرد را حین تردد در یکی از از خیابان های شهر دستگیر کردندو مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ نصیری، گفت: ماموران در بازرسی بدنی از این فرد سلاح کمری و لوازم و تجهیزات شرارت کشف کردند که موضوع در دست بررسی بیشتر پلیس قرار دارد.

وی با هشدار به شهروندان گفت: هنگام دریافت پول از طلا فروشی ها، بانک ها مراقب حرکات اطرافیان خود به ویژه راکبان موتورسیکلت ها در داخل و خارج از محل دریافت وجه باشند و حتی الامکان برای تردد از وسائط نقلیه عمومی استفاده کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟