عصبانیت شدید رونالدو پس از باخت النصر/ وسط زمین بازوبند را از دستش در آورد! + فیلم

به گزارش رکنا ، در دیدارهای آغازین هفته دوم لیگ حرفه‌ای عربستان موسوم به دوری الروشن، النصر در استادیوم خانگی خود یعنی الاول پارک در حضور 20 هزار تماشاگر به مصاف التعاون رفت که این دیدار در عین ناباوری با 2 گل به سود میهمان به پایان رسید.

نخستین موقعیت بازی را رونالدو خلق کرد. او پس از حرکتی تکنیکی، مدافع پیش روی خود را دریبل زد و ضربه‌اش را نیز روانه دروازه کرد که سنگربان التعاون آن را دفع کرد.

برخلاف انتظار، این التعاون بود که در نخستین موقعیت جدی خود روی دروازه، موفق به گلزنی شد. در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول، داور یک ضربه پنالتی به سود النصر اعلام کرد که پس از بازبینی صحنه توسط VAR، او نظر خود را تغییر داد تا نیمه نخست با همان یک گل به پایان برسد.

در نیمه دوم هم التعاون عملکرد قابل قبولی داشت و اجازه نداد تیم پر مهره النصر به گل برسد. در دقیقه 78 و روی یک کار تیمی، مارسلو بروزوویچ از روی خط محوطه جریمه ضربه ای فنی و دیدنی راهی دروازه حریف کرد که توپ در آستانه ورود به دروازه با ضربه سر مدافع التعاون به بیرون رفت. عجیب اینکه داور در این صحنه اعتقادی به کرنر نداشت!

در دقیقه 83 روی کار تیمی بازیکنان النصر، توپ به سادیو مانه رسید که شوت او در آستانه ورود به دروازه، به یکی از مدافعان التعاون برخورد کرد و راهی کرنر شد.

رونالدو در دقیقه 89 موقعیت بسیار خوبی را روی پاس مانه به دست آورد که شوت او به تیرک دروازه برخورد کرد که البته در ادامه کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد. پس از اشتباه دروازه‌بان التعاون در شروع دوباره بازی، مجید الصلیهم در دقیقه 5+90 با یک پاس در عمق، سادیو مانه را صاحب توپ کرد و این بازیکن با یک ضربه فنی بغل پای دیدنی، گل تساوی را به ثمر رساند، ولی به دلیل حضور مهاجم سنگالی در آفساید رد شد.

در شروع بازی توسط گلر التعاون روی همین آفساید و ضربه بلند او، محمد آلفتیل، مدافع النصر، مرتکب اشتباه شد و أشرف المهدیوی با یک پاس در عمق دیدنی، توپ را به سطام الروقی رساند و او ابتدا قصد داشت تا ولید عبدالله، سنگربان النصر را دریبل بزند که ناموفق بود و توپ را به احمد باحسین رساند و در شرایطی که یک مدافع النصر روی خط دروازه ایستاده بود، شوت باحسین با برخورد به او، وارد دروازه شد.

در نهایت التعاون توانست در این بازی سخت و دشوار، با نتیجه 2 بر صفر از سد میزبان خود، النصر گذشته و سه امتیاز شیرین را از آن خود کند تا یاران رونالدو برای دومین هفته متوالی تن به شکست دهند.

یکی از نکات قابل توجه در پایان بازی، عصبانیت شدید رونالدو بود. ستاره پرتغالی که هم خودش در گلزنی ناکام بود و هم تیمش در کسب امتیاز توفیقی نداشت، آنقدر عصبانی بود که همان وسط زمین بازوبند کاپیتانی را از دستش درآورد و در حالی که به نظر می رسید قصد دارد آن را به زمین بکوبد، اما خود را کنترل کرد و چنین اتفاقی نیفتاد تا حاشیه ای بزرگ گریبانگیر این ستاره نشود.

ویدیو عصبانیت رونالدو را ببینید:

کدخبر: 920522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟