لباس استقلال بر تن ایمان سلیمی نشست +عکس

به گزارش رکنا، ا یمان سلیمی پس از تجربه بازی در تراکتور، سرد اسلوواکی، مس رفسنجان و ... با نظر جواد نکونام به استقلال اضافه شد و در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی اخیرشان حضور فعالی داشته و نشان داده انگیزه زیادی برای ادامه درخشش خود در جمع آبی پوشان دارد و می‌خواهد به جمع نفرات اصلی این تیم برسد.

این مدافع که فصل موفقی در مس رفسنجان پشت سر گذاشت و یکی از عوامل موثر در ثبت بیشترین مسابقه‌ی بدون گل خورده برای تیمش داشت، در حالی استقلال را انتخاب کرده که مدت‌ها انتظار چنین انتقالی را می‌کشید و حالا به خوبی ارزش پوشیدن پیراهن آبی پوشان پایتخت را می‌داند و برای حفظ آن تلاش می‌کند.

ایمان سلیمی

سلیمی که در دیدارهای تدارکاتی اخیرشان فرصت خودنمایی پیدا کرده، امید زیادی دارد تا نظر مثبت جواد نکونام را جلب کند و بتواند در مسابقات رسمی نیز به ترکیب استقلال برسد و تبدیل به جایگزین مطمئنی برای جدا شده‌های این تیم شود.

استقلال در هفته اول لیگ برتر مهمان صنعت نفت آبادان است که سلیمی با نمایش پرانگیزه در تمرینات و مسابقات دوستانه سعی کرده با نظر نکونام در نخستین بازی فصل برای آبی‌ها نیز به میدان برود و رونمایی او برای هواداران تیمش با عملکرد مثبت همراه شود.

ایمان سلیمی

منبع : ورزش سه

کدخبر: 916371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟