پری‌پتی بازهم در نقش ناجی/ شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد

به گزارش رکنا، پری‌پتی بازهم در نقش یک ناجی ظاهر شد تا تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ثانیه‌های پایانی قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران شود.

دومین دیدار از سری فینال لیگ برتر بسکتبال ایران از ساعت ۱۶ امروز با جدال دو تیم کاله مازندران و شهرداری گرگان پیگیری شد که در پایان شهرداری با پرتاب لحظه‌آخری پری‌پتی ۸۱ بر ۷۹ پیروز و جام قهرمانی را بالای سر برد.

در این دیدار که دمیر هاکان سرمربی جدید و ترک تبار تیم ملی هم حضور داشت، این نتایج به دست آمد:

کواتر اول

کاله مازندران ۲۲ شهرداری گرگان ۱۹

کواتر دوم

کاله مازندران ۲۱ شهرداری گرگان ۲۶

کواتر سوم

کاله مازندران ۱۲ شهرداری گرگان ۲۰

کواتر چهارم

کاله مازندران ۲۴ شهرداری گرگان ۱۴

با این حساب پرونده مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور که با حضور ۱۲ تیم در۲۲ هفته به صورت رفت و برگشت برگزار شد با قهرمانی شهرداری گرگان بسته شد.

تیم شهرداری در بازی نخست این مرحله که دوشنبه یکم خرداد در گرگان برگزار شد، با نتیجه ۷۳ بر ۵۸ برابر تیم کاله صاحب پیروزی شده بود. این دو تیم پیش از این و با صعود به دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال جواز حضور در مسابقات فصل آتی لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا را کسب کرده بودند.

گفتنی است پری پتی در شرایطی امروز با پرتاب ثانیه پایانی باعث پیروزی و البته قهرمانی تیمش شد که در سال های گذشته هم شاهد بازربیترهای زیبایی از او بوده ایم که خاص ترین آن مربوط به بازر بیتر زیبا و شگفت انگیزش در دیدار دو سال پیش مقابل تیم مهرام بود.

کدخبر: 895562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟