شبی که دو ستاره در پاریس و مادرید هو شدند/ مسی همچنان مورد غضب هواداران+ فیلم
حجم ویدیو: 546.23K | مدت زمان ویدیو: 00:00:07

به گزارش گروه ورزشی رکنا، شب گذشته در مهمترین و آخرین دیدار هفته بیست و نهم لوشامپیونه فرانسه، تیم فوتبال پاری سن ژرمن در دیداری خانگی در ورزشگاه پارک دوپرنس میزبان لیون بود.

پاریسی ها با نتیجه 1-0برابر رقیب دیرینه خود متحمل شکست شدند. تک گل این بازی را بردلی بارکولا در دقیقه ۵۶ به ثمر رساند، ضمن اینکه الکساندر لاکازت هم یک پنالتی برای لیون از دست داد.

هواداران پاری سن ژرمن پیش از شروع بازی این تیم مقابل لیون علیه مسی سوت زدند و او را هو کردند. در واقع هواداران پاری سن ژرمن از عملکرد مسی در لیگ قهرمانان اروپا ناراضی هستند و او را یکی از مقصران شکست و حذف این تیم مقابل بایرن مونیخ می دانند.

از سویی آنها که از بی‌اعتنایی لیونل مسی نسبت به پیشنهادات مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد و وجود شایعات مبنی بر جدایی این فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال عصبانی هستند. بدین ترتیب دیگر تعارف را کنار گذاشته و یکبار دیگر در ورزشگاه پارک دوپرنس پاریس، کاپیتان تیم ملی آرژانتین را هو ‌کردند. دو هفته پیش نیز آنها در بازی با رن علیه مسی سوت زدند.

نکته حائزاهمیت اینکه دیشب اتفاقی مشابه در برنابئو افتاد و گران‌ترین بازیکن رئال مادرید هو شد! تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف وایادولید رفت و این تیم را با شش گل شکست داد.

این نتیجه دلچسب برای هواداران کهکشانی‌ها در شرایطی به دست آمد که آنها پس از مدتها شاهد ثبت یک تاثیرگذاری مستقیم از ادن هازارد در جریان بازی تیم خود بودند.

ستاره بلژیکی که بالاتر از تمام بازیکنان ترکیب اصلی این تیم شامل وینیسیوس، بنزما و مودریچ، بالاترین دستمزد را در بین رئالی‌ها دریافت می‌کند، دیشب در حالی نخستین پاس گل خود از سپتامبر سال گذشته تاکنون را به وازکز داد که در هنگام حضور در زمین به عنوان جایگزین کریم بنزما، صدای سوت و اعتراض و حتی هو شدن در سراسر ورزشگاه به گوش رسید.

هازارد

کدخبر: 881802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟