فوتبال ایران در انتظار استقبال از کریم باقری / تراکتور یا پرسپولیس؟

به گزارش رکنا ، مربی سابق پرسپولیس و چهره پرافتخار این باشگاه و دستیار مورد علاقه مربیانی مثل برانکو ایوانکوویچ، آماده است تا دوباره در نیمکت‌های لیگ برتری فوتبال ایران بنشیند.

پس از جدایی کریم باقری از باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته، صحبت‌های مختلفی درباره این قطع همکاری مطرح شد و حتی کار به دلخوری باقری از درویش رسید، چراکه این مربی خاص فوتبال ایران هرگز تلاشی برای بازگشت به نیمکت سرخ‌ها انجام نداد. با این‌ حال، این غیبت با اقدامات دوطرفه و نگاه مثبت در جهت استفاده از توان چهره‌های مهم فوتبال و ورزش در ایران و همچنین همراهی جدی کریم باقری به پایان خواهد رسید.

در حال حاضر با وساطت تعدادی از چهره‌های نامدار و اسم و رسم‌دار فوتبال ایران و همراهی مسئولان و اقدامات خود آقا کریم، موانع بازگشت او به فوتبال رفع شده و این چهره دوست‌داشتنی، آماده است تا دوباره روی نیمکت یکی از تیم‌های لیگ برتری بنشیند.

کریم باقری

گفته می‌شود کریم تا حد زیادی با باشگاه پرسپولیس پیش رفته و با مدیران سرخپوشان به توافق رسیده، اما در ظاهر باشگاه تراکتور نیز که اولین باشگاه حرفه‌ای کریم باقری در فوتبال است نیز به استخدام او علاقه‌مند هستند؛ به‌خصوص که دراگان اسکوچیچ، سرمربی تراکتور رابطه با آقا کریم داشته و همیشه او را در دوران ملی به عنوان یک عضو جدایی‌ناپذیر روی نیمکت خود می‌نشاند.

در هر صورت همه چیز برای حضور کریم باقری در فوتبال آماده است و احتمالا کمی بعد از شروع فیفادی بعدی این اتفاق خواهد افتاد؛ چه در تهران و چه در تبریز و فرش قرمزی که برای او پهن خواهد شد.

نکته جالب اینکه کریم باقری در صفحه اجتماعی خود به کمپین «ایران، خاک من است» نیز پیوسته و با انتشار پوستری که در کل جامعه ورزش وایرال شده دوباره فعالیت‌های خود را در سوشال مدیا آغاز کرده است.

کریم باقری

کدخبر: 1049867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی