حواشی که پرسپولیسی ها را عصبانی تر می کند/ چه وقت حاشیه است آقای علیپور!

به گزارش رکنا ، پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ برتر برابر تراکتور قرار گرفت و به تساوی یک - یک رضایت داد. در کمال تعجب، علی علیپور در این دیدار نیمکت‌نشین بود و گاریدو در طی یک هفته تصمیم گرفت سیستم خود را تغییر دهد.

سرمربی اسپانیایی در بازی اول لیگ برتر از سیستم ۲-۴-۴ استفاده کرد و در بازی با تراکتور آرایش تیم خود را به ۳-۳-۴ تغییر داد. بین علی علیپور و عیسی آل‌ کثیر تنها یک نفر می‌توانست درون ترکیب اصلی پرسپولیس برای دیدار با تراکتور قرار بگیرد و انتخاب گاریدو، عیسی بود.

اکنون اما در مورد نیمکت‌نشینی علی علیپور شایعات عجیبی شنیده می‌شود. امید عالیشاه در دیدار با ذوب‌آهن غایب بود و برای همین وحید امیری بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را در اختیار داشت، هنگامی که امیری تعویض می‌شود و جای خود را به یعقوب براجعه می‌دهد، علی علیپور انتظار داشته بازوبند به او برسد اما محمدحسین کنعانی‌زادگان به‌عنوان کاپیتان سوم وارد عمل می‌شود.

گویا این مساله باعث ناراحتی علی علیپور شده و انتظار داشته بازوبند به او برسد. طبق شنیده‌ها، دیگر درخواست علیپور این بوده پنالتی‌زن اول تیم باشد اما کادر فنی با این موضوع مخالفت کرده و ظاهرا نیمکت‌نشینی او بی‌ارتباط به حواشی اخیر نیست.

علیپور در دو بازی اخیر تیمش نشان داده از فرم ایده‌آل‌ خود فاصله زیادی دارد و مشخص نیست چه زمانی قرار است برای پرسپولیس گلزنی کند و شاید اگر این حواشی را کنار بگذارد، بتواند در نقش یک مهره تاثیرگذار ظاهر شود.

کدخبر: 1034078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟