نفرات برتر مسابقات دوچرخه سواری کشوری روی سکو رفتند/رقابت های کراس کانتری در شهرستان نکا ادامه دارد

به گزارش رکنا از مازندران؛ فرانه بهادری وِلاشِدی مسئول برگزاری مسابقات بانوان اظهار کرد: این مسابقه امروز پنج‌شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۳ در پیست دوچرخه‌سواری جمشید مجموعه گردشگری و توریستی قرمرض شهرستان نکا، با حضور ۱۵ ورزشکار در رده‌ی سنی بالای ۱۸ سال و در مسیر ۳۵۰۰ کیلومتری و سه دور برگزار شد.

وی افزود: تمام دوچرخه‌سواران شرکت کننده در این مسابقه از رنکینگ بالایی برخوردارند و قهرمانان استان و کشور هستند که برای قهرمانی و همچنین انتخابی تیم ملی به رقابت پرداختند.

مسئول برگزاری مسابقات بانوان گفت: «فاطمه عباسی از استان فارس» با ۱ ساعت و ۱۹ دقیقه و ۲ ثانیه ، «فرانک شاه‌زیدی از استان اصفهان» با ۱ ساعت و ۲۸ دقیقه و ۵۲ ثانیه و «مبینا صفائی زنجانی از استان زنجان» با ۱ ساعت و ۳۸ دقیقه و ۵۷ ثانیه، بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

بهادری افزود: در نتایج تیمی نیز «تیم استان فارس» با ۱۴۰ امتیاز، «تیم استان اصفهان» با ۹۰ امتیاز و «تیم استان تهران» با ۹۰ امتیاز، اول تا سوم شدند.

وی گفت: در مسابقه‌ی دانهیل آقایان؛ «حسین زنجانیان» ، «طا‌ها قابلی» ، «محمد محسنی» به ترتیب اول تا سوم شدند.

مسئول برگزاری مسابقات بانوان خبر داد: فردا نیز این مسابقات با رقابت‌های کراس کانتری آقایان ادامه خواهد یافت.

بهادری در پایان با بیان اینکه، پیست دوچرخه‌سواری در مجموعه تفریحی و گردشگری قُرمَرَض به همت مصوبه‌ی اعضای شورای اسلامی شهر و حمایت شهردار محترم احداث گردید گفت: این پیست در حد پیست‌های بین‌المللی است که امیدواریم پس از این رویداد کشوری، برنامه قهرمانی مسابقات بین‌المللی را به میزبانی نکا در این مکان برگزار کنیم.

گفتنی است: «کراس کانتری» از محبوب‌ترین رشته‌های دوچرخه‌سواری است و مسابقات این رشته در مسیرهای صخره‌ای، جنگلی و سراشیبی برگزار می‌شود و از پر طرفدارترین رشته‌های دوچرخه‌سواری کوهستان در مسابقات المپیک است.

مسعود پاشنا/مازندران

کدخبر: 1047456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟