مهم ترین اخبار پلیسی 24 ساعت گذشته مازندران

به گزارش رکنا از مازندران؛گزیده اخبار پلیسی استان مازندران در نهم مهر ماه به این شرح است:

 

کلاهبردار میلیاردی در چنگال قانون گرفتار شد

سرهنگ حسن زاده، فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری کلاهبردار تحت تعقیب 290 میلیارد تومانی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسن زاده در جزئیات این خبر گفت: تعدادی از شاکیان با حضور در پایگاه آگاهی این فرماندهی با در دست داشتن چندین حکم جلب از یک کلاهبردار فراری با بدهی میلیاردی دستگیری وی را خواستار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری بیان داشت: در پرونده های نیابتی از اجرای احکام شهرستان بابل، متهم 290 میلیاردی تومانی از چنگال قانون متواری که با هماهنگی مرجع قضایی و پیگیری های تیم عملیاتی پایگاه آگاهی ساری ، متهم در مخفیگاه خود دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ حسن زاده تصریح کرد: شاکیان پرونده پس از اقدام پلیس و معرفی متهم به دستگاه قضایی مراتب تقدیر خود را از عملکرد خوب کارکنان پلیس اعلام، که این نشان از همراهی و حمایت های همیشگی مردم شریف از اقدامات شایسته پلیس و دستگاه قضایی دارد.

ماموران پلیس فتا کلاهبردار 4 میلیاردی را دستگیر کردند

سرهنگ خورشاد، رئیس پلیس فتای استان از دستگیری یک متهم فضای مجازی که از 27 مالباخته 4میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ سامع خورشاد در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس فتا در پی دریافت یک فقره پرونده از یک شاکی در ساری، مبنی بر کلاهبرداری با وعده فروش لپ تاپ به مبلغ 250میلیون ریال، بررسی موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در تحقیقات مقدماتی خود به کلاهبرداری متهم از حساب 22 مالباخته به مبلغ 4 میلیارد ریال پی بردند، افزود: ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی رد این کلاهبردار اینترنتی را در یکی از مراکز تجاری تهران پیدا کردند.

رییس پلیس فتای مازندران تصریح کرد: ماموران پلیس فتا در ادامه تلاش های خود، مخفیگاه متهم را نیز دریکی از محله های تهران پیدا و با دریافت نیابت قضایی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ خورشاد از اعتراف متهم به کلاهبرداری از 27مالباخته به مبلغ 4میلیارد ریال در سراسر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

رییس پلیس فتای مازندران در پایان از شهروندان خواست: در فضای مجازی از اعتماد بیجا به افراد ناشناس خود داری کرده و خریدهای اینترنتی خود را برای پیشگیری از کلاهبرداری از شرکت های معتبر و برندهای مورد اطمینان انجام دهند.

 

اطلاعیه جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی مازندران با مردم در سامانه 197

فرمانده انتظامی استان در مورخ 13مهر 1403 در راستای پاسخگویی مسئولان به مشکلات شهروندان در سامانه 197 در مصلای شهر ساری حضور می یابد.

 در راستای پاسخگویی مسئولان به شهروندان عزیز و گرانقدر، جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی مازندران با مردم در سامانه 197 در روز جمعه مورخ 13مهر 1403از ساعت 10صبح قبل از اقامه فریضه دینی نماز جمعه در مصلای شهر ساری برگزار خواهد شد.

گفتنی است که شهروندان می توانند طی هماهنگی با سامانه 197 و یا مراجعه به صورت حضوری به آدرس ساری، میدان شهدا ، مصلای امام خمینی(ره) در راس ساعت و تاریخ مذکور جهت مطالبه گری در امور انتظامی ، و ارائه پیشنهاد ، شکایت و یا تقدیر از کارکنان انتظامی استان مراجعه داشته باشند.

دستگیری سارقان سیم برق در محمودآباد

سرهنگ حسین زاده، فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری 2 سارق سیم برق با 7فقره در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی، 2سارق سیم برق را شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به 7 فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان محمودآباد اعتراف کردند، افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری سیم و کابل برق کشف کردند.

کدخبر: 1046385 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟