مهم ترین اخبار پلیسی 24 ساعت گذشته مازندران

به گزارش رکنا از مازندران؛گزیده اخبار پلیسی استان مازندران در هشتم مهر ماه به این شرح است:

کشف آرد خارج از شبکه توزیع در گلوگاه

سرهنگ محمود کلوانی در تشریح این خبر بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، مأموران انتظامی پلیس آگاهی یک دستگاه خوردو پژو حامل آرد قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی یک تن آرد قاچاق که بدون مجوز قانونی و با هدف توزیع خارج از شبکه حمل می شد؛ کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی، متهم را دستگیر و از خودروی وی 20 کیسه آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

سرهنگ کلوانی ارزش آرد قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 200 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

ماینرهای که خاموش شدند!

سرهنگ عبداله حسن زاده  در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز ، ماموران  پایگاه امنیت اقتصادی ساری با کار اطلاعاتی از فعالیت یک سوداگر حرفه ای در این زمینه که اقدام به راه‌اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی کرده بود، مطلع شدند .

وی افزود: ماموران پایگاه امنیت اقتصادی ساری با هماهنگی قضائی از محل مورد نظر بازدید و تعداد 5 دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ساری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را بالغ بر 2میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

پیام تسلیت سردار حسن مفخمی شهرستانی بمناسبت شهادت سید حسن نصرالله

متن پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان مازندران به این شرح است:

وَلَا تَحسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَموَاتَا ،بَل أَحیَاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقُونَ،(قرآن مجید،آل عمران،آیه 169)

«هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند»

شهادت هنر مردان خداست و این مردان بزرگ براستی که به بالاترین جایگاه وعده داده شده توسط پروردگار خود رسیده و اکنون در محضر خدای خود روزی می خورند، برای رسیدن به پیروزی باید جنگید،و چه بسا خونهای پاکی که باید از رگ های وجود غیورترین جوانمردان جهان در راه آزادی و مبارزه با ایادی استکبار و متجاوزان زورگویان بر زمین ریخته شود.

رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی که پس از شکست‌های پیاپی در برابر رزمندگان مقاومت، از هیچ جنایتی دریغ نکرده است، اکنون با هدف قرار دادن رزمندگان حزب‌الله و مردم بی‌دفاع لبنان و فلسطین، در تلاش است تا اراده مقاومت را بشکند. اما همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، "صهیونیست‌ها کوچک‌تر از آن‌اند که به ساخت مستحکم جبهه مقاومت صدمه وارد کنند."

شهادت مجاهد نستوه، سید مقاومت و فرمانده مومن، انقلابی و شجاع حزب الله پرافتخار لبنان حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله و دیگر شهدای جنایت اخیر رژیم صهیونی، را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج لله)، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، امت اسلامی، ملت و دولت شریف و قهرمان لبنان، مجاهدان سرافراز مقاومت اسلامی، حزب الله قهرمان و خانواده آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

با توکل به خداوند متعال و با صبر و استقامت در برابر این جنایات، با اعتماد به وعده‌های الهی و  آموزه‌های وحیانی به یقین پیروزی نهایی از آن مقاومت خواهد بود و جنایتکاران به‌زودی به سزای اعمال خود خواهند رسید.

سارقان ساختمان های نیمه کاره در دام پلیس تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، 3 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 16 فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 مسعود پاشنا/مازندران

کدخبر: 1046016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟