«موتورسواران» با دوبله اختصاصی در شبکه نمایش خانگی / مثلثی از احساسات آدم‌ها و موتور‌ها در «موتورسواران»

به گزارش رکنا، فیلم سینمایی «موتورسواران» به کارگردانی جف نیکولز محصول کشور آمریکا است که در ژانر درام جنایی ساخته شده است. دوبله اختصاصی این فیلم با بازی جودی کومر، آستین باتلر، تام هاردی، مایکل شنون، مایک فایست، بوید هالبروک، نورمن ریداس، دیمون هریمان، بو نپ، اموری کوئن، کارل گلاسمن، توبی والاس، هپی اندرسون و پائول اسپارک، به تازگی در فیلیمو منتشر شده است.

محمد شریفی ترجمه و وحید منوچهری مدیریت دوبلاژ «موتورسواران» را به عهده دارند. همچنین ژرژ پطروسی، علیرضا باشکندی، ایوب آقاخانی، افسانه پوستی، فریبا طاهری، امیر منوچهری، مجتبی فتح اللهی، علیرضا علیشاهی، علیرضا ناصحی، محمد بهاریان، نغمه عزیزی، سعید داننده، بابک پاییزان، همایون میرعبداللهی، سورنا حدادی، فاطمه صبا، محمدرضا لبیب، امیررضا قلی‌نژاد و وحید منوچهری از گویندگان نام‌آشنایی هستند که در تیم دوبله این اثر حضور دارند.

فیلم «Bikriders» فیلمی است که با فاصله گرفتن از اکشنی که از این فرم فیلم‌ها توقع می‌رود، بیشتر به زندگی و فرهنگ این نوع زندگی می‌پردازد و لحظه‌های جالبی را به نمایش می‌گذارد. در واقع این اثر داستان آدم‌هایی که عشق رانندن در جاده‌های بی‌انتها را دارند. اما در دنیا واقعی همه چیز به پایانی ختم می‌شود که آدم‌ها ناچار به انتخاب‌‌‌هایی برخلاف میل‌شان می‌شوند.

در خلاصه داستان این درام جنایی آمده  است: «کتی دختر سرسختی است که جذب بنی، یکی از اعضای گروه موتورسواران خرابکار، می‌شود. وقتی پای این گروه به دنیای خشونت آمیز خلافکاران باز می‌شود، بنی باید بین کتی و وفاداری‌اش به گروه یکی را انتخاب کند... .»

سینمایی

 

کدخبر: 1023933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟