عکس های عجیب ترین عروسی جهان ! / این زن با خودش ازدواج کرد !

زنی اهل بریتانیا که از انتظار برای یافتن شریک زندگی مناسب خسته شده بود با خودش ازدواج کرد.

سارا ویلکینسون، ۴۲ ساله، در جشنی منحصربه‌فرد با خودش ازدواج کرد و به انتظار «مرد مناسب» ماندن، پایان داد.

ویلکینسون گفت برای اینکه همیشه عاشق داشتن مراسم عروسی بی‌نظیری بوده است، ۲۰ سال گذشته را صرفه‌جویی و پول چشمگیری پس‌انداز کرده است.

او هنوز نتوانسته مرد مورد علاقه‌اش را پیدا کند، اما تمایلش برای داشتن یک جشن بزرگ همچنان برقرار مانده است. به همین خاطر تصمیم گرفت برای خودش عروسی بگیرد. او یک حلقه نامزدی خرید و روز خاصی را تعیین و ۴۰ نفر از اقوام و دوستانش را دعوت کرد و با استخدام برگزارکننده‌ حرفه‌ای مراسم عروسی، جشنی عالی برای خود ترتیب داد.

ویلکینسون گفت، «از اینکه در عروسی مرکز توجه‌ها بودم بسیار لذت بردم و این روز برایم به روز خواستنی و خاطره‌انگیزی تبدیل شد.» او ادامه داد: «وقتی متوجه شدم ممکن است هرگز نتوانم با مرد رویاهایم روبه‌رو شوم، به خودم گفتم نباید چنین جشنی را از دست بدهم و پولی را که برای عروسی‌ام پس‌انداز کرده بودم را خرج این مراسم کردم.»

ویلکینسون برای این عروسی ۱۰ هزار پوند هزینه کرد و از بودن در کنار اقوام و دوستان خود در این جشن راضی بود.

دختر پسر عاشق بعد 65 سال بلاخره ازدواج کردند

یک مرد که 65 سال پیش نامزدی اش با مرد مورد علاقه اش بهم خورده بود بعد سالها با او توانست ازدواج کند.

محمد عظیم که هم اکنون 80 سال دارد 65 سال پیش وقتی که جوان بوده با جنت بی‌بی در یکی از روستاهای ایالت پنجاب پاکستان نامزد کرده بود اما پس از مدتی اختلاف میان دو خانواده سبب شد این نامزدی به هم بخورد.

در آن زمان پدر جنت بی‌بی شتابزده دختر خود را به ازدواج مرد دیگری در آورد، اما با این وجود محمد عظیم امید خود را برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش از دست نداد و با دختر دیگری ازدواج نکرد.

دختر پسری که بعد 65 سال ازدواج کردند

او بعد فوت از شوهر جنت بی‌بی دوباره به خواستگاری این زن رفت و پس از گرفتن موافقت نوه این زن با او ازدواج کرد.

بدین ترتیب محمد عظیم به قول و قرارهایی که با نامزد سابقش گذاشته بود عمل کرد. این مرد به نامزدش قول داده بود که او را با اسب سفید به خانه‌اش ببرد.

کدخبر: 938967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟