عکس مادر زیبای پردیس احمدیه در لباس عروس ! / پدر جذابی داشت خدابیامرزدش !

پردیس احمدیه این روزها حضور فعالی در سینما و پلتفرم‌های اینترنتی دارد. او در سینما با لامینور و در سامانه‌ها وی‌اودی با نوبت لیلی و پوست شیر، گوشه‌های دیگری از هنرنمایی خود را به تصویر کشیده است.

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که آن میمیک نوجوان مقلد شیطان و پروانه‌ها، روزی نقش اول فیلم مهرجویی را بازی کند. اما احمدیه در یک دهه گذشته، با یک ریل‌گذاری مناسب، فضا را برای یک ورود متفاوت فراهم کرد.

نگاهی به کارنامه این بازیگر جوان نشان می‌دهد که وی تا چه اندازه متفاوت‌تر از دیگر همسالان خود، به دنیای حرفه‌ای سینما قدم گذاشته است.

در کارنامه او، تقریبا هیچ فیلم پرفروشی وجود ندارد و در عوض، تعدد نام‌های بزرگ کارگردانانی است که وی با آن‌ها کار کرده است. از داریوش مهرجویی و بهمن فرمان‌آرا گرفته تا علیرضا داوودنژاد و فریدون جیرانی.

پردیس احمدیه با انتشار عکس ازدواج پدر و مادرش، یاد پدر مرحومش را زنده کرد.

پردیس احمدیه

چهره بدون آرایش پردیس احمدیه

پردیس احمدیه در سال 94  در فیلم لاک قرمز به کارگردانی جمال سیدحاتمی حضور پیدا کرد و توانست جایزه بهترین بازیگر را از آن خود کند. البته او عمده شهرت اش را مدیون حضور در مجموعه نمایش خانگی پوست شیر و نوبت لیلی است. او که در فضای مجازی نیز حضوری چشمگیر دارد، به تازگی تصویری از چهره واقعی و بدون آرایش خود نشر داده است.

پردیس احمدیه

کدخبر: 938950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟