ببینید/ ستاره های میلیاردر اینستاگرام در سال ۲۰۲۲

تقریباً همه برندها و بازاریاب‌ها در مقطعی با یک سلبریتی کار کرده‌اند یا برنامه‌هایی برای این کار دارند. بیشتر آنها ترجیح می دهند با اینفلوئنسرهای کوچکتر که معتبرتر و مقرون به صرفه هستند کار کنند. با این حال، اگر بودجه کافی دارید و می خواهید تنها از طریق یک پست به میلیون ها نفر دسترسی پیدا کنید، افراد مشهور بهترین گزینه برای شما هستند. هیچ کس نمی تواند قدرت و نفوذ سلبریتی های اینستاگرامی را نادیده بگیرد یا با دنبال کننده های آنها برابری کند.

1. Cristiano Ronaldo

پردرآمدترین ستاره های اینستاگرام / Cristiano Ronaldo

میانگین قیمت تخمینی برای هر پست 880259 دلار - 1 میلیون دلار ؛ کریستیانو رونالدو یکی از محبوب ترین بازیکنان فوتبال در جهان است و واقعاً نیازی به معرفی ندارد. با این حال، برای همه کسانی که در مورد ورزش نمی دانند، او یک بازیکن فوتبال پرتغالی است که فوروارد بازی می کند. رونالدو ستاره رویایی برای تایید هر برند ورزشی است و همچنین این کار را به خوبی انجام می دهد. بر خلاف سایر افراد مشهور که اغلب فقط یک برند را ذکر می کنند و حتی به خود زحمت نوشتن یک عنوان را هم نمی دهند، او در واقع کار خوبی انجام می دهد. 

2. Kylie Jenner

پردرآمدترین ستاره های اینستاگرام / Kylie Jenner

میانگین قیمت تخمینی برای هر پست  673,528 دلار - 1 میلیون دلار ؛ کایلی جنر صاحب برند آرایشی کایلی است و یکی از سلبریتی های فعال در صنعت زیبایی است. او متعلق به خاندان محبوب جنر- کارداشیان است که بلحاظ شهرت «هم تراز با کارداشیان ها» می باشد. کل خانواده بزرگ به خاطر آن نمایش به شهرت رسیدند، اما هر کدام مجموعه ای از دستاوردهای خود را دارند. کایلی یک اینفلوئنسر مشهور است که برای هر پست 600000 دلار دریافت می کند و بیشتر در حال حمایت از برندهای لوکس مد و زیبایی دیده می شود. 

3. Leo Messi

پردرآمدترین ستاره های اینستاگرام / Leo Messi

میانگین قیمت تخمینی برای هر پست  651,957 دلار - 1 میلیون دلار ؛ لیونل مسی یک فوتبالیست حرفه ای آرژانتینی است که واقعاً نیازی به معرفی ندارد. او یکی از محبوب ترین فوتبالیست های تمام دوران است. او برای تیم ملی آرژانتین و باشگاه اسپانیایی بارسلونا، فوروارد بازی می کند. او چندین برند را تبلیغ کرده است، و خود را محدود به برندهایی در دسته های ورزشی و تناسب اندام نمی کند. 

4. Selena Gomez

پردرآمدترین ستاره های اینستاگرام / Selena Gomez

میانگین قیمت تخمینی برای هر پست 636,320 دلار - 1 میلیون دلار ؛ سلنا گومز خواننده و بازیگر اسپانیایی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. او تعداد فالوورهای زیادی در اینستاگرام دارد و سال هاست که جزو محبوب ترین اینستاگرامرها بوده است. او این هنجار را می شکند که افراد مشهور نرخ تعامل بالایی در پست های خود دریافت نمی کنند و به طور متوسط 1.41٪ نرخ تعامل را در پست های اینستاگرام خود دریافت می کند. اغلب دیده می شود که او برندهای مد، سبک زندگی و زیبایی را تبلیغ می کند. 

5. Dwayne Johnson

پردرآمدترین ستاره های اینستاگرام / Dwayne Johnson

میانگین قیمت تخمینی برای هر پست 628,429 دلار - 1 میلیون دلار ؛ دواین جانسون، معروف به «راک» بازیگر هالیوودی است که برای اولین بار به عنوان کشتی گیر در برنامه تلویزیونی WWE به محبوبیت دست یافت. او به خاطر هیکل محکمش معروف است و بیشتر در فیلم های اکشن دیده می شود. و این او را به یک سلبریتی مشهور برای برندهای سلامت و تناسب اندام تبدیل می کند. 

6. Kim Kardashian

پردرآمدترین ستاره های اینستاگرام / Kim Kardashian

میانگین قیمت تخمینی برای هر پست - 619,846 دلار - 1 میلیون دلار ؛ کیم کارداشیان یکی دیگر از سلبریتی‌هایی است که پس از حضور در یک سریال تلویزیونی بخاطر خانواده‌اش به شهرت رسید. او به تازگی برند لوازم آرایشی خود را با نام KKW beauty راه اندازی کرده است و به دنبال راه خواهر ناتنی اش کایلی جنر است. کیم در رسانه‌های اجتماعی بسیار محبوب است و به طور مداوم مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد و هم تبلیغات خوب و هم بد دارد.

7. Ariana Grande

پردرآمدترین ستاره های اینستاگرام / Ariana Grande

میانگین قیمت تخمینی برای هر پست 619,030 دلار - 1 میلیون دلار ؛ آریانا خواننده، بازیگر و ترانه سرای آمریکایی برنده جوایز متعددی است که چندین تک آهنگ موفق دارد. تک آهنگ اخیر او، "Just Look Up" تقریباً در تمام بیلبوردهای موسیقی برجسته در سراسر جهان وجود داشته است. یک اشاره ساده از طرف او در فید اینستاگرامش می تواند به شما کمک کند تا به 165 میلیون دنبال کننده او برسید. 

8. Beyonce Knowles

پردرآمدترین ستاره های اینستاگرام / Beyonce Knowles

میانگین قیمت تخمینی برای هر پست 510,900 تا 851,500 دلار ؛ بیانسه خواننده و بازیگر بسیار محبوبی است که قبلاً عضو گروه مشهور «Destiny’s Child» بود. او یکی از محبوب ترین خواننده های جهان است و بیش از 100 میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته است. نتفلیکس فیلمی درباره زندگی او راه اندازی کرد و او آن را در صفحه اینستاگرام خود تبلیغ کرد. بیانسه با آدیداس برای تبلیغ طیف وسیعی از لباس‌های خود همکاری کرده است.

9. Khloe Kardashian

پردرآمدترین ستاره های اینستاگرام / Khloe Kardashian

میانگین قیمت تخمینی برای هر پست 484,589 - 807,648 دلار ؛ Khloe یک تاجر و فعال اجتماعی دیگر از خاندان جنر-کارداشیان است. او یک برند پوشاک به نام Good American را تأسیس کرد. او همچنین با برند زیبایی کایلی همکار است و اغلب مجموعه ها و عطرهای مختلفی را طراحی می کند.

10. Kendall Jenner

پردرآمدترین ستاره های اینستاگرام / Kendall Jenner

میانگین قیمت تخمینی برای هر پست - 473,001 دلار - 788,335 دلار ؛ کندال جنر خواهر کایلی جنر و عضوی از خانواده جنر-کارداشیان است. او همچنین در سریال تلویزیونی «همگام با کارداشیان ها» که بر اساس این خانواده ساخته شده است بازی می کند. او مدلی است که با چندین شرکت معتبر مانند Victoria’s Secret و Estee Lauder کار کرده است. محبوبیت او و پایگاه عظیم فالوورهای رسانه های اجتماعی، فرصت های همکاری پولی را برای او به ارمغان می آورد. 

منبع: دلگرم

کدخبر: 791748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟