خانم بازیگر غوغا کرد ! چکامه چمن ماه کیست؟

چکامه چمن ماه بازیگر ایرانی که چند سال پیش با رویایی بازیگر بین المللی شدن از ایران رفت. چکامه چمن ماه در ابتدای کار توانست به سعید کریمیان (مدیر به قتل رسیده جم) نزدیک شود و چندین فیلم بازی و نویسندگی کند. دیری نگذشت که چکامه چمن ماه با مدیران این شبکه به مشکل برخوردند و بعد از اینکه مدیر ارشد جم در ترکیه کشته شد همکاری خانوم چکامه چمن ماه با این شبکه به پایان رسید.چکامه چمن ماه در زمره بازیگرانی بود که در سینما و تلویزیون ایران خیلی نقش مهم و پررنگی ایفا نکرد و همیشه جزو بازیگران نقش مکمل و یا حتی به عنوان بازیگر درجه چندم آثار تلویزیونی و سینمایی ایفای نقش می کرد.

چکامه چمن ماه (1)

خانوم بازیگر بعد جزو اولین بازیگرانی بود که گول سراب شبکه جم را خورد و راهی ترکیه شد و در همان بدو امر حجاب از سر برداشت و عکس و تصاویری با شرایط نامناسب از خود منتشر کرد. البته بعد از چکامه بازیگران دیگری هم بودند که به جم پیوستند که معروف ترین آن ها رابعه اسکویی، رامسین کبریتی و البته مهدی مظلومی کارگردان شناخته شده مجموعه های طنز بودند که تمامی این افراد بعد از چند سال ابراز پشیمانی کردند و یا دوباره به ایران آمدند و یا مانند رامسین کبریتی کلا قید بازیگری را زدند و به سراغ زندگی خود رفتند.

چکامه چمن ماه (2)

چکامه چمن ماه (2)

داستان چکامه اما متفاوت از این بازیگران بود و خانوم چمن ماه نه تنها به ایران برنگشت بلکه به انتشار عکس و تصاویر برهنه و کم لباس ادامه داد و حتی تلاش کرد تا به مانند صدف طاهریان وارد عرصه مدلینگ شود که در این حوزه هم به مانند بازیگری توفیق چندانی نداشت.

چکامه چمن ماه (3)

چکامه برای اینکه تو چشم باشد و فالوورهای خود را زیاد کند و بتواند از طریق تبلیغات اینستاگرامی درآمد کسب کند به تازگی تصاویر زشت و زننده از خود در اینستاگرام منتشر کرد.

چکامه چمن ماه (1)

شایانیوز

کدخبر: 751099 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟