عکس های مدلینگ خانم بازیگر ساده پایتخت ! + عکس های باورنکردنی از سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور بازیگر جوان و شناخه شده ایرانی است که با بازی در سریال «پایتخت 1» بیشتر به یادها می آید. سمیرا حسن پور کم کار است اما سمیرا حسن پور استعداد خوبی در این حرفه دارد.سمیرا حسن پور اغلب نقش هایی آرام دارد اما در واقعیت درست برعکس ان است و خیلی هم سمیرا حسن پور قرتی و پر انرژی می باشد.

این بازیگر زن حتی گاهی عکس هایی با فیگور های خاص و مدلینگی هم از خود در اینستاگرام منتشر می کند که اتفاقا خیلی هم کاربران دوست دارند.

سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور به تازگی هم در سریال «جیران» ایفای نقش داشت. خانم بازیگر در اینستاگرام خود بیش از 300 هزار دنیبال کننده و تیک آبی هم دارد.

حسن پور یک بار هم تصویری از خود به اشتراک گذاشت که به گفته کاربران کشف حجاب کرده است و از آن جایی که دیگر از بازیگران خانم هیچ چیزی بعید نیست این هم دور از انتظار نمی باشد.

سمیرا حسن پور

بیوگرافی سمیرا حسن پور

سمیرا خانم آذرماه سال1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته نمایش است و کار هنری خود را از سال 1385 در تئاتر شبیه خوانی بهرام بیضایی شروع کرد.

در خانواده پدرش مجسمه سازی می کند که برای بازیگر شدنش خیلی حمایتش کرده بودند. وی دو برادر دارد که یکی مهندس عمران است و دیگری مهندس برق.

سمیرا حسن پور

ازدواج و همسر خانم بازیگر

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است.

سمیرا حسن پور

آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد.

سمیرا حسن پور

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع: شایانیوز

کدخبر: 740136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟