(فیلم) خوش آمد گویی ابراهیم تاتلیس خواننده ترکیه‌ای به احمدی‌نژاد در کنسرتش / هر چقدر مردم ایران منو دوست داشته باشن من دو برابر اون‌ها رو دوست دارم
حجم ویدیو: 4.30M | مدت زمان ویدیو: 00:01:46

ابراهیم تاتلیس خواننده ترک در 10 دی 1330 شمسی در شانلی اورفه متولد شد. وی از خوانندگان قدیمی و خوش صدای ترکیه است. ابراهیم را با لقب امپراتور و ایبو می‌شناسند.

ابراهیم فرزند اول یک خانواده 9 نفره و زندگی سراسر فقر بود. بعد از به دنیا آمدنش، پدرش برای اولین بار او را از پشت میله‌های زندان دید و نام پدرش «ابراهیم» را روی او گذاشت.

ابراهیم در کودکی به کار فروش آب و کارگری ساختمان مشغول بود و در سن 8 سالگی توانست اولین کفش نو و در سن 10 سالگی اولین شلوار نو را بپوشد. او در اوایل جوانی برای کار به استانبول رفت و مدتی دست‌فروشی کرد اما بعد به فعالیت در امور آهن‌آلات ساختمانی مشغول شد.

اکثر محبوبیت تاتلیس به ترانه‌های ترکی‌اش برمی‌گردد؛ این در حالی است که آهنگ‌هایی را به زبان‌های عربی و کردی نیز خوانده است.

ابراهیم تاتلیس علاوه بر خوانندگی در زمینه تجارت، رستوران داری، سازندگی شوهای موسیقی تلویزیونی و گردشگری نیز مشغول به فعالیت است و علاوه بر این‌ها، کانالی تلویزیونی به نام «تاتلی سس» دارد. او در حال حاضر برنامه‌ایبوشو را اجرا می‌کند. محل زندگی او شهر ازمیر است و در آنجا رستوران تاتلیسس را اداره می‌کند. ثروت او حدود 64 میلیون دلار تخمین زده شده است.

ویدئوی فوق خوش آمدگویی تاتلیس در کنسرتش به احمدی نژاد که در دوران ریاست جمهوری اش به ترکیه سفر کرده بود را نشان می دهد.

کدخبر: 1051101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟