عکس زن زیبای آرش مجیدی بازیگر سریال تانک خورها ! + نحوه عاشق شدن آرش مجیدی به زنش !

آرش مجیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در هفتمین روز متولد شد. اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۳. آرش مجیدی اصالتاً اهل آباده در استان فارس است اما در حال حاضر ساکن تهران است. در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرد و رتبه اول تئاتر استان را کسب کرد. او فرزند اول خانواده است و پدرش مهندس متالورژی و مادرش معلم است.

همسر و دختر آرش مجیدی کیه؟

آرش مجیدی ازدواج کرده و سال ها پیش با شبه نظامیان مهدی نژاد ازدواج کرده است. آرش مجیدی از نحوه آشنایی با همسرش می گوید:

من و همسرم در سال ۸۳ ازدواج کردیم و فکر می کنم یکی یکی از بزرگترین شانس های من ازدواج بود. چون همسرم در همه چیز با من کنار آمد و شرایط لازم را برای پیشرفت در هر زمینه فعالیت و علاقه برایم فراهم کرد.

همسر آرش مجیدی در مورد خودش می گوید:

من لیسانس روانشناسی عمومی دارم. در سال ۱۳۵۵ در کانون سینماگران جوان زیر نظر خانم ها امیرسلیمانی، تیرانداز و فروزش آموزش دیدم. در همان دو ماه اول پیشنهاد کاری گرفتم که سریال تلویزیونی بود و به آنجا رفتم. و بعد از آن حدود دو سال متوالی کار کردم.

اولین درام «توی خونه» بود که خیلی قدیمی بود. مجموعه سینمایی «ارتفاع پست»، «خانه وحشت» و مجری سریال آقای آب پرور – خانه بازیگری مهر برای شبکه سه بعد از آن در ایران نبودم و بازگشت به سر کار برایم کمی سخت بود چون بعد از ازدواج در شغلم خلأ ایجاد شد. بعد پیشنهاد کاری گرفتم که قبول نکردم یا قبول نکردند تا اینکه مصدوم شدم.

آرش مجیدی و همسرش ملیشیا مهدی زاده یک دختر به نام میشا دارند. آرش مجیدی معتقد است تولد فرزند در خانواده، دنیای زن و مرد را متحول می کند و در جهان بینی آنها تاثیر زیادی می گذارد:

آرش مجیدی

یک اتفاق عجیب زمانی رخ می دهد که شما صاحب فرزند می شوید. صرف نظر از این، این بهترین توصیفی است که می توانم از کودک ارائه دهم. این احساس تغییر جهان بینی را هرگز نمی توان برای کسی توضیح داد و فقط آنهایی که بچه دارند می فهمند. میشا، این بهترین چیز در زندگی من است.

ما بعد از ۱۰ سال بچه دار شدیم چون معتقد بودم باید به سطح رفاه برسیم، فرصت های ویژه داشته باشیم و بعد بچه دار شویم، اما بعد از ۲ سالی که میشا در کنار ما بود، می بینیم که هیچ تغییری نکرده و اتفاق خاصی نیفتاده است. شرایط یکسان است و خوشحالم که میشا آنجاست. فکر می کنم بهترین اتفاقی که در زندگی من افتاد، خوشبختی در زندگی من است.

قبل از میشا همیشه دوست داشتم فرزندم دختر باشد. به نظر من زنان قوی تر از مردان هستند. زن ها موجوداتی عجیب و غریب، حساس، اجتماعی و… هستند، در حالی که مردها وقتی به حال خودشان رها می شوند همیشه بچه و شیطون هستند.

کدخبر: 1050079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی