رابطه بین شوهر ساره بیات با مرحوم پردیس افکاری چه بود ؟! + عکس های خصوصی و بیوگرافی خانم بازیگر

پردیس افکاری و مینا لاکانی بازیگرانی هستند که طی سال‌های اخیر از کشور مهاجرت کردند. در ادامه قابی از فیلم سینمایی پرواز را به خاطر بسپار را می‌بینیم که در آن پردیس افکاری و مینا لاکانی در کنار هم حضور داشتند.

مینا لاکانی/پردیس افکاری

فیلم پرواز را به خاطر بسپار به کارگردانی حمید رخشانی در سال ۱۳۷۱ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند می‌باشد.

در این فیلم خسرو شکیبایی، پردیس افکاری، فتحعلی اویسی، ژاله علو، رضا رخشانی، مینا لاکانی، آنیک شفرازیان و نرسی گرگیا به هنرمندی پرداخته‌اند.در خلاصه داستان این فیلم آمده است:خاطره، دختر پانزده‌ساله در روز تولدش ناپدید می‌شود و جشن تولد او به مجلس ماتم تبدیل می‌شود و…

بیوگرافی پردیس افکاری

پردیس افکاری (۲۲ شهریور ۱۳۴۳ – ۳ اسفند ۱۴۰۲) بازیگر ایرانی بود.او کار سینمایی خود را در سال ۱۳۶۷ با فیلم شاخه‌های بید آغاز کرد. افکاری سپس در نقش اصلی فیلم اکشن پنجاه روز التهاب (۱۳۷۲) و فیلم قلاده‌های طلا (۱۳۹۰) به ایفای نقش پرداخت. او سپس در میانه دهه ۱۳۹۰ به ترکیه مهاجرت کرد.افکاری از مدت‌ها پیش دچار سرطان کبد بود. به گفتهٔ همسرش، محمد نجفی، از زمان تشخیص سرطان تا زمان مرگ پردیس کمتر از یک هفته گذشته بود. مراحل درمان نتیجه‌ای نداشت و افکاری در ۳ اسفند ۱۴۰۲ درگذشت.پیکر او در ۷ اسفند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا دفن شد.

عکس های پردیس افکاری

پردیس افکاری

پردیس افکاری

مرراسم تشییع پردیس افکاری

رابطه پردیس افکاری با همسر ساره بیات چه بود؟

علیرضا افکاری و پردیس افکاری

علیرضا افکاری متولد 22 شهریور 1356 آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. ایشان سالها پیش با نازلی بخشایش آهنگساز و نوازنده ازدواج کرده اما این ازدواج به جدایی ختم شده است، او یک دختر نوجوان به نام نیکا افکاری دارد، خانم ساره بیات همسر دوم علیرضا افکاری می باشند.

ساره بیات

کدخبر: 1044788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی