اتفاق تلخی که همه زنان یک روستا را بیوه و بی شوهر کرد!!

دهکده زنان بیوه در هندوستان یکی از روستاهایی که این روزها نامش را مرتب می شنویم، دهکده ای است در هندوستان که زنانش محکوم به تنهایی هستند چراکه همسرانشان بدلیل شرایط ویژه کاری این روستا، یکی پس از دیگری جان خود را از دست داده اند، روستایی که درباره آن در ادامه این مطلب آدام و رسوم بیشتر می خوانید.

راجستان هند

راجستان هند بواسطه تولید 70 درصد ماسه سنگ این کشور و صادرات آن به کشورهای اروپایی بخصوص آلمان و بریتانیا یکی از اصلی ترین تولید کنندگان این محول به شمار میرود، محصولی که به قیمت جان کارگرانش تمام شده و خانواده های بسیاری را بی سرپرست کرده؛ چراکه بیشتر کارگرانی که در معادن سنگ و ماسه ایالت راجستان کار می‌کنند پس از مدتی دچار بیماری ریوی سیلیکوزیس شده و جان خود را از دست میدهند.

هندوستان

دهکده زنان بیوه در هند

ابتلا به این بیماری که جزو عوارض کار در معادن است، اصلی ترین عامل مرگ این کارگران رنج کشیده محسوب میشود. در واقع گرد سمی حاصل از شکستن سنگ ها جان این مردان را گرفته و محل زندگی شان را به “دهکده بیوگان” معروف کرده است.

دهکده زنان بیوه در هند، دردناک تر از ان این است که همین زنان بیوه پس از مرگ همسرانشان مجبور به کار در همان معادن مرگبار هستند.

کدخبر: 1041310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی امیدی
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی