همه همسرهای کورش تهامی از گذشته تا امروز / دومی عروسکی اولی زیبا طبیعی ! + عکس ها

کوروش تهامی را در کدام نقش بیشتر به خاطر سپرده اید؟ در نقش‌های مثبتی که بازی کرده همچون سریال زیر تیغ؟ یا در نقش‌های منفی مثل فیلم سینمایی رگ خواب؟ بازیگری که تمام نقش‌هایش را به خوبی ایفا کرده و در هنر موسیقی و خوانندگی نیز فعالیت می‌کند.

کوروش تهامی

بیوگرافی کوروش تهامی

کوروش تهامی چهارم اردیبهشت ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. او که در کودکی می‌خواست در آینده پزشک شود در نوجوانی و دوره دبیرستان به هنر بازیگری علاقه‌مند شد. این علاقه او را به تحصیل در رشته تئاتر سوق داد. او فارغ التحصیل مقطع لیسانس از دانشگاه آزاد در رشته تئاتر است و تئاتر‌های بسیاری از او به نمایش در آمده است.

او در کارنامه هنری خود سابقه نوازندگی، خوانندگی و مجری‌گری نیز دارد و در یک فیلم عروسکی نیز گویندگی کرده است. کورش تهامی دو بار ازدواج کرده و هم اکنون با همسر دوم خود پونه یزدانی زندگی می‌کند.

ورش تهامی که با بازی در تئاتر فعالیت بازیگری خود را آغاز کرده و در همین رشته نیز تحصیل کرده است؛ برای نخستین بار در سال ۱۳۷۵ و در ۲۵ سالگی با بازی در فیلم «سینما سینماست» در نقش ایمان نامزد ماندانا، در سینما حضور یافت و سال بعد در ۱۳۷۶ با بازی در مجموعه تلویزیونی «فردا دیر است» وارد تلویزیون شد.

کوروش تهامی

کورش تهامی و فعالیت موسیقی

کورش تهامی در زمینه موسیقی و آواز نیز فعالیت دارد. او تنبک و دف می‌نوازد و زمانی نیز به تدریس و آموزش نواختن این دو ساز پرداخته است. از فعالیت‌های او در زمینه موسیقی می‌توان به آواز خواندن در سریال روزی روزگاری با آهنگسازی فرهاد فخرالدینی اشاره کرد.

همچنین او تیتراژ سریال عصر پاییزی که اجرای دوباره یک ترانه قدیمی به نام «خزان» از ساخته‌های عطاالله خرم با تنظیم مجدد نیکان ابراهیمی بود را خوانده است.

کوروش تهامی

زمانی که سرود «ای ایران» توسط برخی هنرمندان خوانده شد او هم خواندن و هم نواختن دف را در اجرای آن به عهده داشت. در مراسم شانزدهمین جشن حافظ نیز قطعهٔ «چریک» از ترانه‌های علی کمارجی، توسط کورش تهامی و رضا یزدانی به صورت دو صدایی اجرا شد. او در سریال «آشوب» نیز که نقش یک خواننده را بازی می‌کرد به اجرای آوازهایی پرداخته است.

ازدواج اول و ازدواج مجدد کورش تهامی

همسر اول

کوروش تهامی برای اولین بار با شبنم طلوعی (بازیگر، کارگردان و نمایشنامه نویس) ازدواج کرد اما این ازدواج به جدایی انجامید. شبنم طلوعی از سال ۱۳۸۳ بدلیل گرایش به فرقه‌ی بهاییت و محرومیت از بازی، از کشور خارج شده و اکنون در پاریس زندگی می‌کند.

کوروش تهامی

همسر دوم

پونه یزدانی همسر دوم کورش تهامی‌ است. کورش تهامی نحوه آشنایی‌اش با او را اینگونه تعریف می‌کند:

نحوه آشنایی ما خیلی هنری بود، همسرم برای خرید یک سی‌ دی موسیقی وارد مغازه‌ ای شد که من هم داشتم از آنجا خرید می‌‌کردم و اتفاقا من هم آن موسیقی را خیلی دوست داشتم.

کوروش تهامی

وقتی دیدم ایشان سخت مشغول توضیح دادن هستند و فروشنده هم متوجه نمی‌ شود، وارد معرکه شدم و با توضیحاتم که البته کمی هم مخصوص بود، مغازه‌ دار را متوجه کردم آن موسیقی کار کیست و خواننده آن آلبوم چه کسی است. اولین جرقه آشنایی ما آنجا بود و بعد هم رفت‌ و آمد‌های معمول و خواستگاری … پونه یزدانی فارغ التحصیل رشته ی نقاشی است و دو دوره ی گریم بین المللی رو گذرانده است. این زوج هنوز فرزندی ندارند.

کوروش تهامی

شایعه اختلاف سنی با همسر

در آذرماه سال ۹۶ شایعه ای در فضای مجازی منتشر شد که ادعا می‌کرد همسر کوروش تهامی ۱۰ سال از او بزرگتر است. این شایعه کوروش تهامی را بسیار عصبانی کرد و باعث شد در صفحه اینستاگرامش به آن پاسخ دهد. او با انتشار تصویری از خودش در کنار همسرش نوشت: نه تنها همسرم از من بزرگتر نیست بلکه چندین سال هم از من کوچکتر است.

کوروش تهامی

 

 

کدخبر: 1037050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟