سرنوشت تلخ همبازی گلزار  در فیلم سام و نرگس+ عکس ها و بیوگرافی مرحوم محمود کاکاوند

بیوگرافی

سام و نرگس فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ایرج قادری و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۷۹ است. این فیلم اولین بازی محمدرضا گلزار است. محمود کاکاوند بازیگر نقش عبد در این فیلم بود.

محمود کاکاوند

درباره سریال سام و نرگس

سام (محمدرضا گلزار) و عَبِد با هم رفقای صمیمی هستند. با گذشت زمان سام به نرگس، خواهر عبد علاقه‌مند می‌شود. عبد که قهرمان ورزشی می‌شود از سام چاقویی را به عنوان هدیه دریافت می‌کند و وقتی با چاقو ژست می‌گیرد ابی عکاس از او عکس می‌گیرد. بعد از مدتی مشخص می‌شود که ابی عکاس هم به نرگس علاقه‌مند شده، به همین دلیل برای انتقام از سام ماجرای علاقه‌مندی او را به نرگس، برای عبد تعریف می‌کند.

محمود کاکاوند

عبد عصبانی به دیدار سام می‌رود؛ و آن جا به جای سام، خود را با چاقو مجروح می‌کند که منجر به فوت او می‌شود. سام در این میان قاتل شناخته می‌شود و حکم اعدام او صادر می‌شود. اما روز عروسی ابی و نرگس، با دیدن عکس عبد، واقعیت مشخص شده و پدر نرگس روز اعدام سام، او را می‌بخشد.

محمود کاکاوند

سرنوشت غم انگیز محمود کاکاوند بازیگر سام و نرگس

محمود کاکاوند بازیگر سام و نرگس متولد سال ۱۳۵۶ بود که در سال ۱۳۸۱ در اثر یک سانحه در سن ۲۵ سالگی درگذشت. کاکاوند که علاوه بر بازیگری در عرصه ورزش نیز فعالیت داشت اولین بار با بازی در فیلم «سام و نرگس» به کارگردانی ایرج قادری و بازی محمد رضا گلزار در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید.او در این فیلم نقش عبد برادر نرگس و دوست سام را بازی می‌کرد.

محمود کاکاوند

شایعاتی در مورد خودکشی کاکاوند به گوش می‌رسید، اما اطلاعات دقیقی در مورد علت مرگ او در دست نیست. برخی گفته اند که وی در منطقه تهرانپارس زندگی کرده و دو سال بعد از ساخت فیلم سام و نرگس در اثر پرت شدن از طبقه چهارم به پایین جانش را از دست داده است.

محمود کاکاوند

محمود کاکاوند

کدخبر: 1034483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟