عکس های جدید و جذاب خانم بازیگر سریال ترش و شیرین در 40 سالگی اش در لندن+بیوگرافی شیرین نگین عبداللهی

تغییر چهره بازیگر سریال ترش و شیرین: نگین عبداللهی بازیگر سریال ترش و شیرین متولد شهریور 1365 در تهران است . نگین عبداللهی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. نگین عبداللهی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است و با ایفای نقش در سریال «ترش و شیرین» کاری از رضا عطاران اولین تجربه خود را رقم زد. نگین عبداللهی در این سریال به نویسندگی سروش صحت افتخار بازی در کنار بازیگرانی همچون حمید لولایی مریم امیرجلالی شهره سلطانی رضا شفیعی جم و مجید صالحی را پیدا کرد.

نگین عبداللهی

تغییر چهره بازیگر سریال ترش و شیرین

نگین عبداللهی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «ترش و شیرین»، فیلم سینمایی «طلا و مس» و سریال تلویزیونی «اغما» فعالیت داشته است.

طبق گزارشی از تحقیق محققان به‌دست رسیده‌است که این سریال نیز همانند سریال‌های دیگر رضا عطاران مورد استقبال بینندگان قرار گرفته و طبق نظرسنجی در نوروز ۱۳۹۲ که از طرف شبکهٔ یک سیما صورت گرفته از سریال‌هایی بود که مورد پسند مخاطبان قرار گرفته و رتبهٔ سوم را در بین سریال‌های طنز نوروزی به خود اختصاص داده‌است.

نگین عبداللهی

نگین عبداللهی در سال 1385 دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نگین عبداللهی در این سال، بازیگری در سریال ترش و شیرین به کارگردانی رضا عطاران محسوب می‌شود.

خانواده و پدر و مادر نگین عبداللهی

نگین عبداللهی یک دختر تنها در خانواده است و تک فرزند می باشد. مادر این خانوم بازیگر خانه دار است و پدرش نیز مقیم روسیه بود و یک بیزینس من می باشد. مادر نگین عبداللهی بزرگترین مشوق او در زمینه بازیگری بوده که خب دخترش روبه این سمت و سو روانه کرده. غذای مورد علاقه نگین بانو ماکارونی هستش و رنگ دلخواهش هم قرمز و نارنجی می باشد.

نگین عبداللهی

نگین عبداللهی شاید بهش نیاد اما تسلط کامل بر روی زبان هایی همچون ترکی و ایتالیایی و انگلیسی دارد و میتونه به خوبی و راحتی صحبت کنه. خانوم عبداللهی تو طول بازیگریش در سریال هایی مثل “انتهای جاده” و “ته تغاری” و سریال استانی در همدان و همچنین فیلم سینمایی طلا و مس ایفای نقش کرده است.

نگین عبداللهی

فعالیت های هنری

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نگین عبداللهی بازی در سریال ترش و شیرین بوده است. نگین عبداللهی سال 1385 سریال ترش و شیرین نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با رضا عطاران همکاری داشته است. نگین عبداللهی توانست با بازی در سریال ترش و شیرین تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر شهره سلطانی، حمید لولایی، رضا عطاران و رضا شفیعی‌جم بر تجارب او افزود.

نگین عبداللهی علاوه‌بر سریال ترش و شیرین، سال 1388 در فیلم طلا و مس نیز بازی کرده است. نگین عبداللهی در این فیلم با همایون اسعدیان یعنی کارگردان فیلم طلا و مس و هنرمندانی چون بهروز شعیبی، نگار جواهریان، سحر دولتشاهی و رضا رادمنش همکاری داشت.

در این سال‌ها نگین عبداللهی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران حلیمه سعیدی با 2 مرتبه، فتح‌الله طاهری با 2 مرتبه، جواد عزتی با 2 مرتبه، پروین ملکی با 2 مرتبه و عباس محبوب با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با نگین عبداللهی داشته‌اند.

نگین عبداللهی

سریال ترش و شیرین

“ترش و شیرین″، سریال خاطره انگیز ایرانی به کارگردانی رضا عطاران و محمود رضایی و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است. این سریال محصول سال ۱۳۸۶ و در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته شده است. سریال ترش و شیرین که اولین بار در نوروز ۸۶ از شبکه سوم در قالب ۱۶ قسمت پخش شد.

نگین عبداللهی

کدخبر: 1030378 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟