زیبایی فوق العاده  بازیگر نقش طوبی  خارج از سریال ! + عکس های شبنم قربانی با شوهرش و بیوگرافی !

سریال طوبی به مناسبت اربعین حسینی از تلویزیون پخش می شود. بازیگران سریال طوبی چهره های شناخته شده ای هستند که با بیوگرافی آنها آشنا می شوید.

سریال طوبی به کارگردانی سعید سلطانی ساخته شده و هم اکنون از شبکه یک سیما پخش می شود. این سریال یک داستان واقعی را روایت می کند. در این مطلب به معرفی بازیگران سریال طوبی و موضوع آن پرداخته ایم.

سریال طوبی ساخت چه سالی است؟

سعید سلطانی، کارگردانی سریال طوبی را از اواخر تابستان ۱۴۰۲ شروع کرد و همزمان با پیاده روی اربعین در شهریور ماه به کربلا رفت تا بخش‌هایی از سریال خود را در آنجا تصویربرداری کند. وی یکی از کارگردانان پرکار تلویزیون در دهه ۷۰، ۸۰ و ۹۰ است که بیشتر با سریال‌های «پس از باران» و اثر چند فصلی «ستایش» در بین مخاطبان شناخته می‌شود.

زمان پخش سریال طوبی

سریال طوبی از روز ۱۳ مرداد هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال طوبی و سال ساخت

بیوگرافی بازیگران سریال طوبی

شبنم قربانی نقش طوبی در سریال طوبی را ایفا می‌کند. او در سال ۱۴۰۲ با بازی در مجموعهٔ عشق کوفی در نقش نائله به شهرت رسید. قربانی در همین سال برای بازی در مجنون برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

رحیم نوروزی، فریبا متخصص، پرویز فلاحی پور، هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی و … از جمله بازیگران این سریال هستند.

شبنم قربانی در نقش طوبی

بیوگرافی بازیگران سریال طوبی و سال ساخت

شبنم قربانی متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۸ است. او فعالیتش را از ۲۸ سالگی با تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۴۰۲ با بازی در مجموعهٔ عشق کوفی به شهرت رسید. قربانی در همین سال برای بازی در مجنون برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد. شبنم قربانی با امین میرشکاری که صدابردار است، ازدواج کرده است و صاحب ۲ فرزند است.

عکس های شبنم قربانی

ژست  شبنم قربانی

شبنم قربانی

شبنم قربانی

شبنم قربانی

شبنم قربانی

شبنم قربانی

شبنم قربانی

شبنم قربانی

کدخبر: 1029929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی