صفر تا صد زندگی خواهر ساره بیات که دل رضا قوچان نژاد را برد + جذاب ترین عکس ها و بیوگرافی

بیوگرافی

یک خواهر، دو دنیای متفاوت

سروین بیات در سال 1369 در تهران متولد شد و به طراحی علاقه‌مند شد. او خواهر کوچکتر ساره بیات، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون ایران است. با وجود شباهت فامیلی، این دو خواهر در حوزه‌های کاری متفاوتی فعالیت می‌کنند.

سروین بیات

ازدواج با ستاره فوتبال ایران

در سال 1395، سروین بیات با رضا قوچان نژاد، فوتبالیست سابق تیم ملی ایران ازدواج کرد. این زوج پس از مدتی نامزدی، زندگی مشترک خود را آغاز کردند. رضا قوچان نژاد که اصالتاً اهل مشهد است، سال‌ها در هلند زندگی کرده و به زبان‌های مختلف تسلط دارد.

سروین بیات

مادر شدن و زندگی جدید

این زوج خوشبخت در سال 1396 صاحب پسری به نام دوران شدند. سروین بیات پس از مادر شدن، بیشتر وقت خود را به خانواده و فرزندش اختصاص داد.

سروین بیات

رضا قوچان نژاد؛ از میادین سبز تا زندگی شخصی

رضا قوچان نژاد ، فوتبالیست سابق تیم ملی ایران، در سال 1366 در مشهد متولد شد. او پس از مهاجرت به هلند، توانست در فوتبال این کشور نیز بدرخشد. قوچان نژاد پس از خداحافظی از فوتبال، به زندگی شخصی خود پرداخت.

سروین بیات

یک زوج هنری و ورزشی

ترکیب یک طراح خوش‌سلیقه و یک فوتبالیست مشهور، زوجی جذاب و مورد توجه رسانه‌ها را تشکیل داده است. سروین بیات و رضا قوچان نژاد با انتشار تصاویر مشترک در شبکه‌های اجتماعی، از زندگی عاشقانه خود پرده برمی‌دارند.

خلاصه

سروین بیات، طراح و مدل ایرانی، با ازدواج با رضا قوچان نژاد، فوتبالیست سابق تیم ملی، زندگی مشترکی را آغاز کرد. این زوج خوشبخت صاحب پسری به نام دوران هستند. سروین بیات خواهر کوچکتر ساره بیات، بازیگر معروف ایرانی است.

 سروین بیان به مناسبت 7 امین سالگرد ازدواجش با رضا قوچان نژاد عکسهایی در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

سروین بیات

کدخبر: 1029639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟