فیلم / اوباش چادر از سر زن کاشانی کشیدند / با کمربند به صورتش شلاق زدند + عکس تاسفبار

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، در یک حادثه تأسف‌بار که در اوایل محرم امسال در کاشان رخ داد! زنی جوان پس از خروج از هیئت عزاداری مورد حمله‌ی وحشیانه‌ی اراذل و اوباش قرار گرفت و چادرش را از سرش کشیدند!

پلیس چرا هنوز اوباش را بازداشت نکرده است

همسر این زن جوان که خبرنگار است  در تماس و گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:همسر من و خواهرش در هنگام بازگشت از هیئت امام حسین (ع)بودند که با 5 نفر از اراذل و اوباش درگیر می شوند! این افراد پس از درگیری لفظی و گفتن الفاظ رکیک به همسرم و خواهرش به آنها حمله کردند!

او در ادامه گفت:براساس فیلم دوربین های مداربسته، این اراذل و اوباش که هویت و مکان کار آنها مشخص است، با الفاظ رکیک و توهین‌آمیز به همسرم تعرض کرده و پس از اعتراض وی، به او حمله‌ور می شوند و چادرش را از سرش می کشند!

مرد جوان کاشانی گفت: همسرم بلافاصله با پلیس تماس گرفته و درخواست کمک می کند!اما در فاصله بین رسیدن پلیس به صحنه جرم، یک خانواده‌ی دیگر برای میانجی‌گری وارد ماجرا شدند اما متاسفانه همسرم و خواهرش که همچنان منتظر پلیس بودند با واکنش خشن‌تر مهاجمان روبرو می شوند! اراذل و اوباش با استفاده از یک کمربند به همسرم حمله کردند و ضربات شدیدی به بدن و صورتش  وارد کردند در نتیجه‌ی این حمله  صورت و بینی همسرم به شدت زخمی و کبود شده و آسیب‌های جدی می بیند به حدی که پزشکی قانونی نیز آن را تایید می کند.

در متن نامه پزشکی قانونی آمده است: بنابر نظریه پزشکی قانونی مبنی بر جراحات وارده به خانم (الف - ج) پزشکان متخصص چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی رویت گردید سایدگی در سمت چپ لپ فوقانی و بینی کبودی شدید دیده و تایید می شود که این آثار کبودی و خون مردگی بر اثر برخورد یک جسم سخت به صورت نامبرده رخ داده است.

با وجود فیلم از این حادثه و شناسایی هویت مهاجمان، تاکنون اقدام موثری برای دستگیری و مجازات این افراد صورت نگرفته است.

شوهر این زن جوان در ادامه گفت: با گذشت سه هفته و وجود فیلم صحنه درگیری عاملان این جنایت در حالی که آدرس دقیق آن‌ها مشخص است، تاکنون اقدام موثری برای دستگیری و مجازات این افراد صورت نگرفته است برای همین این موضوع ما را نگران کرده و می ترسیم عدم امنیت و بی‌عدالتی برای اهالی دیگر نیز به وجود بیاید.

خواسته‌ی اصلی من و خانواده ام پیگیری جدی موضوع از سوی مراجع قضایی و برخورد قاطع با عاملان این جنایت است. آنها معتقدند که انتشار فیلم این حادثه و شناسایی مهاجمان، بهانه‌ای برای تعلل در دستگیری آن‌ها وجود ندارد.

به همین دلیل لازم است تا بار دیگر ضرورت برخورد قاطع با اراذل و اوباش و ایجاد امنیت پایدار در جامعه را یادآوری کنیم! انتظار می‌رود که دستگاه‌های قضایی و انتظامی با جدیت بیشتری به این پرونده ورود کرده و به خواسته‌ی قانونی این زن پاسخ دهند.

 

کدخبر: 1026941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟